𝙰𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 (𝙿𝚘𝚎𝚜𝚒𝚊) 𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚟𝚒𝚝𝚢 , 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑𝚜 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗𝚐𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐. 𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚑𝚘𝚠 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚢 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚎𝚖s. 𝙻𝚘𝚟𝚎...𝚂𝚊𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜...𝙷𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜... 𝚂𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑𝚜...𝚆𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜...𝙿𝚊𝚒𝚗...𝙳𝚎𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗...𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖𝚜...𝙲𝚘𝚞𝚛𝚊𝚐𝚎...𝚎𝚝𝚌.
E𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚞𝚜 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊 𝚕𝚘𝚝, 𝚛𝚒𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚞𝚙𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛, 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞.
𝚃𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚌𝚎𝚜𝚜𝚏𝚞𝚕 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚞𝚖𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎, "𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚞𝚙, 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚏 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚚𝚞𝚒𝚝" 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚝𝚘.
𝚃𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎 𝚊 𝚐𝚞𝚒𝚍𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚢.
𝚃𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 & 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢! 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎.
𝚃𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚙𝚘𝚎𝚖𝚜, 𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎😊
𝚆𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚒𝚛𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞( ◜‿◝ )♡
𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚝𝚛𝚞𝚕𝚢,
𝙷4𝙷𝙾𝙿𝙴 𝚊𝚔𝚊 𝙷𝚘𝚕𝚕𝚢᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽
All rights reserved. No part of this poetry may be reproduced, distributed or transmitted in any form or by any means without the prior permission to the author or atleast giving credits to the author's name when using quotations personally produced by the author.
Plagiarism is a crime!
Plagiarism- is using other people's words or ideas without clearly acknowledging the source of information. The Republic Act 8293 or Intellectual Property Code of the Philippines clearly states the right of the authors to be recognized.
All rights reserved.
Copyright © H4HOPE 2021
YOU ARE READING
Art of Reality (Poesìa)
Poetry𝙰𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚁𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 (𝙿𝚘𝚎𝚜𝚒𝚊) 𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚟𝚒𝚝𝚢 , 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 �...