(1)

42 9 1
                                    

"Ma usaldan teid" ütles ema kunagi kui viimase kasti enda asju autosse viis ja ära kolis. Mõtlesin ma kui oma suitsust veel ühe mahvi tõmbasin. Mattias tuli sammuti rõdule ja võttis pakist endalegi ühe suitsu. "Täna tulevad poisid külla, teeme peo" ütles ta "jälle, ei tea kas ma täna viitsin"vastasin ma ta lause peale. "Isetead, Oskar tule ka" kui ma seda nime kuulsin mõtlesin ma ümber. Nimelt Oskar meeldis mulle ja ta on mu venna parim sõber.

Tuli õhtu ja ma olin juba päris purjus. Muusika käis vaikselt ,sest inimesed rääkisid. Kaks tüdrukut olid Mattiase kõrval. Mattias proovis ühte tüdrukut sebida, kuid mul oli parem plaan. "Mattias ka Laura ütles , et ta sinust rase on?" ütlesin ma kõvasti välja. Tüdruk kohkus kuigi sai aru ,et see nali oli. Kuid ta usaldus langes ning mõne ajapärast ta lahkus. Kunagi, kui sama olukord oli ütlesin ma Mattiasele ,et kas ta piima ostis. See pani teda piinlikult tundma ning siis ta lõpetas selle tüdrukuga. Selles mõttes ,et ma tahan lihtsalt nalja teha. Aga kui mõni tüdruk nii lumehelves on, ei sa temast asja. Mõne ajapärast olin ma nii purjus ,et hakkasin oksele. Jooksin ruttu vanni juurde. Jäin igaksjuhuks sinna, mõne ajapärast tuli Oskar. Ta hakkas mu juukseid hoidma ,et nad mustaks ei saaks. Hakkasin mingit jama suust rääkima, mida ma isegi ei mäleta.

Hommikul leitsin ennast enda voodis. Kohe kui püstu tõusin hakkas peavalutama. Kuid suitsu isu oli suur nii ,et tõusin ikkagi püsti. Läksin kööki ,et rõdule minna. Seal istus juba Mattias. "Noh, kuidas olemine on?" Küsis ta "halb, ma ei peaks nii palju jooma" vastsin ma "sa jood alati liiga palju" lisas ta "sul on õigus" võtsin suitsu ja vaatasin sombust ilma. Mattias läks jälle kodust ära. Imelik on see ,et alati kui ta ära läheb siis ma ei tea mida ta teeb. Vahest kaob ta nädalaks ära ja ma ei tea kus ta on. Ütlen emale et ta on sõbra juures.

Ema helistas ja ütles, et toob meile süüa. Süüa oli vaja küll, külmik oli juba täitsa tühi. Kuigi ema annab meile raha aga ikkagi ei viitsi poodi minna. Panin endale midagi korralikumat selga kui hommikumantel. Viskasin suitsud ära ja palju pudeleid mis olid eilsest jäenud. Nagu taviselt oli Mattias ära läinud kui kuulis, et ema tuleb. Ütleme nii, et ta ei salli ema. Ta pole temaga vähemalt 4kuud sõna vahetanud.

Ema tõi söögi ära ja jutustasime natukene. Noh, tähendab tema jutustas. Mida Kristjan on teinud ja mida kõike on Roobert talle õpetanud. Siis ta küsis kuidas Mattiasel läheb ja ma tõesti olen väsinud vastamast, hästi, kuigi tegelikult ma ei tea. Ema ju ise ka teab ,et ma muud öelda ei oska.

natukese ajapärast läks ka ema ära ja jäin üksi. Helistasin Mattiasele, kuid tema telefon oli väljas. Istusin enda voodil ja mõtlesin mida teha. Äkki tuli mõtte, alles kuuaega tagasi,kolis meie kõrvale üks nunnu poiss, Jack. Ning tema jaoks oli mul sammuti plaan. Läksin peegli ette ja lõin endale vastu põske, nii et see punaseks läks. Siis panin sussid jalga ja läksin ta ukse taha.....

Esimene osa! Votege!

Kui kõrgel sa lendadWhere stories live. Discover now