Järgmine hommik oli käes. Kõndisin köögi poole ja nägin Mattiast juba rõdul.
Tegin rõdu ukse lahti ja astusin sisse. Ta oli akna ääres ja toetus aknalauale. Aken oli lahti ,et suits välja läheks. "Arie, sa oled nõid mu unenägudes, kurat kes piinab mind" rääkis ta segast juttu. "Millest sa räägid? Mis ma valesti olen teinud?" küsisin ma. "Ükskord sa tapad mu" ütles ta ja hakkas jalga üle akna tõstma "ei! Lõpeta. Ma ei tapa sind!!!! Palun lõpeta!!" Karjusin ma nuttes.Ta võttis jala alla ja vaatas mind tuima näoga. Siis ta astus mulle lähemale ja suudles mind. Mu vend, noh kuigi pool vend aga vend suudles mind. Ja millegi pärast see meeldis mulle. Ma vastasin samaga ja ta lükkas mind vastu rõdu seina. Ning see jätkus. Läksime tema magamis tuppa ja seal jätkasime, natuke rohkem tõsidusega. (Edasi mõelge ise)
Kas ta oli pilves või ei olnud? Oli mu esimene küsimus pärast kõikke seda.
Ma arvan et ma isegi ei sa aru mis ma praegu tegin. Šhok! Oli õige sõna.
Ta lamas mu kõrval ilma sõnagi ütlematta. Ta on 19! Ja mina 15! Oh õudust.Mõtlesin natukene ja siis võtsin voodi kõrvalt enda riided ja jooksin enda tuppa.
Hakkasin nutma, oli võimatu aru saada miks me seda enda vennaga tegin.Kuid tegelt ju vahet ei ole, äkki see rahustas ta maha ja enam ta ennast tappa ei ürita?
Pärast seda korda, ei ole me Mattiasega rääkinudgi. Ja juba nädala pärast on kool.
Ema kutsus mu uusi kooli asju ostma, nüüd on tal on küll raha laristada ,sest tal on ju rikas mees.Kui mu emps oleks teada saanud ,et ma oma vennaga seksisin siis oleks ta vist meid mõlemaid maha löönud nii ,et pidgem hoidsin suu kinni ja ei rääkinud mitte kellelegi.
Emaga poes sain mõned vihikud, pinali, pastakaid, mõned hilbud ja paar asja veel.
Ta oli võtnud Kristjani ka kaasa, mis oli nõme, sest tahtsin emaga kahekesi olla. Kuid ei, Kristjan võttis ta tähelepanu rohkem kui varem.Koju jõudes oli Mattias siin. Istus diivanil, pea käte vahel.
"Ma pean sinu eest rohkem hoolitsema" ütles Mattias järsku. Mis mind võpatas, tema hääles oli tõsidus. "Ei no tore, mõnikord oskad sa suud ka lahti teha." ütlesin ma põlglikult "me peame rääkima" ütles ta "aga ma ei taha sinuga rääkida!! .......meie vahel pole midagi kunagi juhtunud, pole milleski rääkida!" Karjusin talle "on, mul on tunded su vastu Arie!" Karjus ta vastu. Nii ,et ta ei olnud pilves kui see juhtus. "Sa oled mu vend, tuletan meelde! Sa armastadgi mind venna moodi!" vastasin ma "see ei ole see. Kurat, selle pärast ma kodus ei suudagi olla. Õhk lõhnab sinu järgi!" Sosistas ta omaette. "Mina ainult turtsatasin ja kobisin enda tuppa.Käes oli pühapäev. Homme algab kool. Ma magasin pool hommikut ja siis panin enda järgmise päeva outfiti kokku.
Loodan et meeldis!☺️
YOU ARE READING
Kui kõrgel sa lendad
RomanceArie elab koos venna Mattiasega omaette korteris. Nende emal on uus elu arstist Roobertiga ja Arie noorema venna Kristjaniga ning oma kaht nooremat last käib ta vaatamas kordnädalas. 15-aastane tüdruk võtab omaette elamisest kõik, mis võimalik. Te...