~Iᴛ ᴡᴀs ᴀ ʙᴇɢɪɴɪɴɢ ᴛᴏ A NEW Dᴀʏ~
(𝕀𝕟𝕤𝕡𝕚𝕣𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕞 ___blade___)
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒏 𝒃𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈
𝑼𝒑 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒓𝒊𝒛𝒐𝒏."𝑼𝒉𝒉 𝑰𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒖𝒑?...." 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅...𝑫𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒔𝒐 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒗𝒚 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒊𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐 𝒐𝒏𝒆 was 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒖𝒑. (𝐓𝐢𝐩 𝐍𝐨𝐭𝐞: 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠) 𝑫𝒂𝒃𝒊'𝒔 𝒂𝒍𝒂𝒓𝒎 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒖𝒑.𝑯𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒂𝒓𝒎 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒃𝒆𝒅."𝑼𝒉𝒉...𝑻𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒃𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍..."
𝑻𝒐𝒈𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝑲𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒏 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒇𝒂𝒔𝒕. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒆𝒓 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒂𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒇𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒉𝒆𝒓 "𝑫𝒆𝒌𝒖 𝑷𝒉𝒐𝒕𝒐𝒔" 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 "𝑨𝒘𝒘𝒘 𝑰𝒛𝒖𝒌𝒖 𝑲𝒖𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒔𝒐 𝒂𝒅𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒏𝒆𝒘 𝒉𝒆𝒓𝒐 𝒄𝒐𝒔𝒕𝒖𝒎𝒆~" 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉 𝒐𝒏 𝑰𝒛𝒖𝒌𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒘 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒂𝒕𝒆𝒏 𝒃𝒚 𝒂 "𝑺𝒍𝒖𝒈𝒈 𝑴𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓." 𝑺𝒉𝒆 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒑𝒉𝒐𝒕𝒐𝒔 𝒐𝒇 𝑫𝒆𝒌𝒖 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒓.
𝑫𝒂𝒃𝒊 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒌𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒅𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒆𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒅𝒈𝒆. 𝑯𝒆 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒑𝒂𝒄𝒌𝒂𝒈𝒆𝒅 𝑬𝒈𝒐 𝑾𝒂𝒇𝒇𝒍𝒆𝒔🅡︎ ᵗᵐ "𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒐" 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒕 2 𝒘𝒂𝒇𝒇𝒍𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒇𝒇𝒍𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒑𝒐𝒑 𝒖𝒑.𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔...𝒗𝒊𝒍𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒕𝒕𝒊𝒓𝒆, 𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒂 "𝑴𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓 𝑺𝒕𝒂𝒊𝒏𝒚 𝒔𝒉𝒊𝒓𝒕 ᵗᵐ" 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒋𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆 𝒂 𝒃𝒆𝒍𝒕, 𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒑𝒖𝒕 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒐𝒐𝒎, 𝑨𝒏𝒅 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆𝒅 "𝑰 𝒓𝒆𝒋𝒆𝒄𝒕 𝒋𝒐𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒈𝒖𝒆..."
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓~ (𝐷𝑎𝑏𝑖 𝑋 𝑇𝑜𝑔𝑎)
Fanfiction𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐢𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐨 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐨...