(𝒞𝒽𝒶𝓅𝓉ℯ𝓇 2)
(𝐴 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔...)𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐎𝐜𝐡𝐚𝐜𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐨𝐩𝐩𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫.𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐫𝐚𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 "𝐨𝐦𝐠! 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥! 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐥𝐲"
𝐎𝐜𝐡𝐚𝐜𝐨 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 "𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬...𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲?" 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝.𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 "𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐝𝐤 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐨 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐠𝐢𝐚𝐧...."𝐅𝐫𝐨𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫 𝐮𝐩 𝐓𝐨𝐠𝐚 "𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬" 𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 "𝐘𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐀𝐬𝐮𝐢 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦...𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲"
𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧.𝐇𝐞 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 "𝐉𝐞𝐞𝐳...𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡...𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐭𝐬 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥..."
𝐒𝐡𝐢𝐠𝐠𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐢𝐧 𝐚𝐧 "𝐮𝐧𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫" 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 "𝐰𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲?" 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐝𝐚𝐲𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐢𝐞 "𝐎𝐡 𝐮𝐦 𝐈'𝐦 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭...𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠"
𝐒𝐡𝐢𝐠𝐠𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐃𝐚𝐛𝐢'𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞..." 𝐒𝐡𝐢𝐠𝐠𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐃𝐚𝐛𝐢.
𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 "𝐍-𝐍𝐨! 𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥!" 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝. 𝐒𝐡𝐢𝐠𝐠𝐲 𝐛𝐮𝐫𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 "𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐚𝐬𝐬𝐡𝐨𝐥𝐞"𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐢𝐧, "𝐈𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞...𝐢𝐭𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬...𝐈'𝐦 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧" 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐒𝐡𝐢𝐠𝐠𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡.
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓~ (𝐷𝑎𝑏𝑖 𝑋 𝑇𝑜𝑔𝑎)
Fanfic𝐓𝐨𝐠𝐚 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐢𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐨 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐨...