Po dvou rocích
Seděla jsem v obýváku a myslela jsem na totální chujoviny. A než přijde Tony, můžu vám říct co se za ty dva roku stalo.Takže, Starkiller jsme ještě nenašli, ale už jsme zničili všechny základny které jsme mohly. Lisa taky s Tonym vymysleli pár vylepšení na jejich přístroje, zbraně a ochranné prvky. Já jsem se mezitím zabývala něčím jiným. Kameny nekonečna. Ty hodinky, kterými jsme se dostaly sem, se rychle vybíjeli takže stačili na jeden skok a pak se museli 2 měsíce nabíjet. Já jsem vymyslela způsob, jak udělat aby se nevybili. Přišla jsem na něj. Tak jsem se s hodinkami dostala do mé rodné reality a kameny hledala tam. Našla jsem je úplně všechny, spojila se s nimi a z malých úlomků kamene Času a Prostoru jsem udělala něco jako baterku do hodinek. Jak jsem se s kameny spojila? Pomocí Síly jsem je do sebe 'nasála' a na ruce se mi objevilo tetování šesti barev a každá barva symbolizuje jeden kámen. Můžu si kameny vyvolat a použít je. Teď zpátky k příběhu.
Tony vešel do místnosti.
"Můžeme vyrazit?" zeptal se Tony.
"Jasně, já jsem ready." řekla Lisa.
"Já taky můžu." uměju se. Dneska by měla být Infinity War. Teda možná... Vyšli jsme z Avengers Tower a šli směrem do parku. Když jsme se převlékaly řekla jsem Lise, aby si vzala prstýnek s oblekem (náš oblek a zbraně máme zmenšené v prstýnku, stejně jako Tony má jeho oblek v reaktoru).
Procházely jsme se parkem a potají sledovaly Tonyho a Pepper. Nijak moc jsme jim pozornost nevěnovaly, až do momentu kdy se před Tonym objevil portál se Doktorem Strangem a Bannerem. Ihned jsme vyběhly k nim a v rychlosti jsme skočily do portálu, než se za námi zavřel.
"Čau, nejdeme nevhod?" zeptala jsem se.
"Starku, kdo jsou tyto dívky?" optal se pro změnu Strange.
"Brooke a Lisa, sestry a členky Avengers." řekl Tony a opřel se o nějakou 'vázu'.
"Dobře, teď ale zpátky k tématu. Jeden titán, Thanos hledá kameny nekonečna, jedny z nejmocnějších věcí v celé galaxii. My ho musíme zastavit a znemožnit mu je všechny najít. Nějaké kameny už jistě má a proto by pomoc neuškodila, napadlo mně jestli by Stark nemohl svolat Avengers." řekl Strange.
"Vy chcete abych svolal Avengers?!? Tak to nepůjde, nedávno Starouš, Vision, Wanda a Železnáč odešli bůh ví kam." odfrknul Tony.
Kdyby se z venku neozvaly hlasité zvuky a křik, možná by se tady strhla hádka. Všichni jsme vyběhli ven z budovy a rozhlédli se. Na pravo jsem hned zaregistrovala lítající prsten, proto jsem se rozeběhla jeho směrem a odrážela případné věci, které ohrožovali ostatní lidi. Rozhlížela jsem se do postranních ulic a pak jsem zahlédla Ebony Mawa a Cull Obsidiana. Podívala jsem se za sebe a na ostatní mávla, zabočila do uličky a zastavila se. Když jsme všichni stály Maw něco začal říkat. Já jsem ho neposlouchala, věděla jsem Jakš takš či říkal.
"Země má dneska zavřeno, tak se spakujte a běžte pryč." křikl na Mawa Tony.
"Strážce Kamene, copak tenhle červ mluví za vás?" zeptal se Maw.
"Ne, já mluvím sám za sebe." řekl Strange a zaútočil na Mawa
ČTEŠ
Over Powered {A Story Of A Jedi And A Sith}
FanfictionNazdárek! Jmenuji se Brooke Moonslayer a společně s mojí sestrou Lisou, jsme se narodili s vcelku neobvyklými schopnostmi. Schopností máme dost a ne o všech pořád víme. Nás příběh začíná na planetě zemi, stejné jako té vaší. Naprosto stejné. Pak jsm...