Byl slunečný den.
A když děti šly ze školy a nebo dokonce i ty malé děti šly ze školky, nutily rodiče, aby se šly podívat na svojeho kamaráda Fredbeara do Fredbear's Family Dinner.
Rodiče dětí si jen povzdechli a řekli dětem, že tam půjdou.
Děti jen nadšeně skákaly.
Když rodiče s dětmi přijeli autem, děti rychle vystoupily z auta a běžely se podívat do oken budovy Fredbear's Family Dinner.
Viděly tam jejich kamarády Fredbeara a Spring bonnieho.
Děti přišly dovnitř a rozběhly se.
Rodiče jen za nima šly a smáli se dětem, jak jsou nadšené.
Bylo tam hromada dětí, kteří se strašně dívaly na Fredbeara a Spring bonnieho.
Fredbear byl celý žlutý stejně tak jako Springbonnie.
Akorát že Fredbear byl medvěd a Spring Bonnie králík.Hráli spolu na pódiu.
Ostatní jim říkali Zlatí Bratři.
Hráli spolu narozeninové písničky a děti oslavovaly svoje narozeniny.
Byly tak strašně nadšené.
Tolik dětského křiku a radosti.
Všichni si dávali k jídlu muffiny a dorty a dále si běželi koupit suvenýry.
Děti si hlavně kupovaly roztomilí plyšáky.
Pizzérie měla i svoje vlastní majitele.
Známého majitele Henryho Emily a Williama Aftona.Ale Fredbear se Spring Bonniem Williamovi Aftonovi říkali Purple Guy.
Henry má děti Charlie ( Charlotte) a Sammyho.
William má zase Michaela, Elizabeth a mladšího syna (jeho jméno není známo).
Vynikali spolu dobře jak v práci tak i v kamarádství.
Byli to spolu nejlepší kamarádi.
Když někdo má z nich čas, vezme si kostým Fredbeara či Spring Bonnieho a jdou za dětmi je pobavit.
Fredbear se Spring Bonniem byli vytvořeni, aby se do nich dostal i člověk.
K tomu fungují tak zvané spring locky.
Ale kostým byl pro člověka někdy i těžký a někdy se do něho i nemohlo pořádně dostat.
Někdy si dokonce William vzal svůj srandovní obleček králíka.
Sice ten kostým byl trochu strašidelný, ale i tak za ním děti chodily.
Byl to takzvaný Glitchtrap.Když už byl večer, Henry s Williamem zavírali a všichni odešli.
Ve Fredbear's Family Dinner byla tma.
Velký měsíc prosvítal do oken.
Bylo tu prázdno a strašidelný ticho.Najednou se Fredbear začal probouzet.
Podíval se na sebe.
,,Uuuhhh... Další noc..." Řekl si Fredbear.
Podíval se na Spring Bonnieho, který zase určitě spal.
Byl totiž líný vždycky vstávat.
Fredbear ho praštil do ramene.
Spring Bonnie se lekl.
,,Zatraceně! Fredbeare! Řekl jsem ti, aby jsi mě takhle neprobouzel!!!" Zakřičel na něho Spring Bonnie.
Fredbear měl rád, když byl naštvaný, protože vypadal jak nějaký roztomilý králíček.
Fredbear ho totiž vždycky rád provokoval a Spring Bonnie je takový ten šašek, který je bláznivý.
Ale i tak kdyby se společně pohádali, budou navždycky spolu Zlatí bratři.
Protože se mají nejvíc rádi a nejvíc by jsi neublížili.
Hlavně má rád Spring Bonnie Fredbeara, protože když se mu něco stane, může se svěřit Fredbearovi.
A hlavně když mu Spring Bonnie něco řekne třeba co se mu přihodilo, Fredbear mu vždycky uvěří.
Přes všechny hory a kopce mu vždy bude důvěřovat.
Fredbear moc dobře ví, že by ho nikdy nezradil a to samé má Spring Bonnie.
Ví, že by ho nikdy Fredbear nezradil.Ale dost už tý lásky!
Vrhneme se na příběh!
ČTEŠ
Springtrap
HorrorJak to bylo všechno od začátku se Springtrapem nebo-li Spring Bonniem. Pro všechny milovníky Springtrapa a fanoušky FNAF!