Takže, v týhle kapitole jsem trochu pozměnila text aby bylo jasno... No nic, enjoy další část. :D
Springtrap se probudil a znova byl v temnotě.
,,Oh né... Už né... Prosím..." Řekl Springtrap.
Zvedl se ze studené země a šel temnotou.
Najednou v dáli něco viděl.
Bylo to žluté.
Vypadalo to skoro jako on.
Zamrkal svými šedo černými oči a šel za žlutým stvořením.
,,Eehhh... Haló?" Zaječel Springtrap, který byl vyděšený a šel pomalu k žluté věci.
,,S-S-Springtrape?! Jsi to ty??" Zakřičel holčičí hlas.
Springtrapovi byl povědomý.
Byla to Chica!
,,Chico! Oh můj bože! Chico, musíš utéct! Rychle! Než tě chytí!" Zakřičel na ni Springtrap.
,,Kdo? Kdo mě má chytit? O čem to mluvíš?" Řekla Chica celá v rozpacích.
,,Poslouchej, teď není čas na vysvětlování. Musíš utéct. Je tu monstrum." Řekl Springtrap.
,,To bych moc ráda Springtrape, ale já nevím kam utéct, je to tu jak bludiště..." Řekla Chica.
,,Tak pojď se mnou, musí tu být jiná cesta jak utéct." Řekl Springtrap a vzal Chicu za ruku.
,, Takže? Povíš mi konečně, co se děje?" Zeptala se ho Chica.
,,Já... No... Životní problémy... Stíny... Které ti šeptají do hlavy... Halucinace... Znáš to přeci né?" Řekl Springtrap nervózně.
,, Springtrape... Prosím, nedělej ze sebe blázna a řekni mi to..." Řekla Chica.
,,Já... No... Tak fajn... Víš... Já a Fredbear jsme spolu pracovali, ale byl tam jeden muž... Jménem William Afton... Byl to docela klidný týpek... Měl tři děti... Ale jeho mladší syn skončil ve Fredbearově čelisti. Od té doby vraždí děti a vzal si na pomoc můj oblek... Ale pak... Duše dětí ho chtěly zabít, jenže mě už dávno strčili do skladu a William si vzal můj starý oblek, jenže springlocky ho zabili." Řekl Springtrap.
,,A pak jsme nastoupili my..." Řekla Chica.
,,Ano..." Řekl Springtrap.
,,Ach jo... Springy... Je mi to moc líto, že jste takhle museli skončit..." Řekla Chica.
,,To je dobrý Chico... Nic nevydrží navždycky..." Řekl Springtrap.
,, Takžeeee... Kam teď? Víš nějakou cestu?" Zeptala se ho Chica.
,, Pojď furt rovně, doufám, že ho tu nepotkáme..." Řekl Springtrap.
,, Takže on je tady ten William s námi, že?" Řekla Chica.
,,Ano, je... Někde poblíž..." Řekl Springtrap.
Springtrap šel před Chicou a narazili na černou stěnu.
,, Zatraceně... Chico... Nikam to nevede..." Řekl Springtrap.
Ale bylo ticho.
,,Chico...Chico? Chico?!" Řekl Springtrap a otočil se.
Před ním stála Chica s fialovými oči.
,,Hahahah!!! Ty sis vážně myslel, že jsem tvoje milá kamarádka Chica? Hahahaha! NE! mýlíš se králíčku!" Řekla Chica. Tedy spíš Purple Guy, který byl jako Chica.
,,Ty... Ty... Ty zrádce!!!" Zakřičel Springtrap a Purple Guy v přestrojen Chici ho udeřil.
Springtrap se probudil a u něho už byl Goldie s Chicou.
Springtrap byl udýchaný.
Pak se podíval ke dveřím, kde prošel Foxy.
Foxy se podíval na něho a zase šel dál.
Springtrap si vydechl.
,, Springtrape? Je všechno v pohodě?" Zeptal se ho Goldie.
,,V pohodě? V pohodě?! Ty si myslíš, že je všechno v pohodě? Hele, opravdu všechno je v pohodě! Sluníčko krásně svítí, květiny si kvetou a všichni se veselí a já si tady pěkně zkolaboval! To je opravdu v pohodě!" Řekl Springtrap, zasmál se a pak se naštval, zvedl se ze země, praštil do Goldieho a odešel.
Chica se zklamaně koukala.
,, Není to tvoje chyba, Goldie..." Řekla Chica.
,,Jo... Jenomže já nevím, co se s ním děje..." Řekl Goldie.Mezitím Springtrap seděl na pódiu.
U pódia byla pirátská skrýše.
Springtrap se zklamaně podíval na skrýš.
Naproti němu šel Foxy.
Foxy se na něho koukl a Springtrap zvedl hlavu.
,,Ahhh... To jsi zase ty..." Řekl Springtrap znuděně.
,,Jo... Kdo jiný..." Řekl Foxy.
Springtrapovo nudná tvář se změnila na smutnou.
,,Hele, Springtrape... Promiň, že jsem byl tak protivný... Já jen..." Řekl Foxy a Springtrap se zvedl.
,,To je dobrý... Já jen... Teď nemám prostě svoje chvíle..." Řekl Springtrap a podíval se na skrýš, kde bylo napsáno Mimo provoz.
,,Hele, Foxy? Proč je tvoje skrýš mimo provoz?" Zeptal se Springtrap.
Foxy si vzdychnul a sedl si vedle Springtrapa.
,,Jednou jsem omylem jednomu dítěti ukousl hlavu... Od té doby mě zavřeli..." Řekl Foxy.
Springtrap si vzpomněl na Fredbeara a Williamovo mladšího syna.
,,Ohh... Tak to mě mrzí..." Řekl Springtrap.
,,Jo... To je dobrý... Už to nejsou ty časy..." Řekl Foxy.
,,Vím... Vím dobře co myslíš... To samé s tebou se stalo i Fredbearovi a jednomu dítěti..." Řekl Springtrap.
,,To mi též mrzí..." Řekl Foxy.
Springtrap se usmál na Foxyho.
,, Všechno bude v poho..." Řekl Springtrap.
Goldie oba dva viděl a usmál se na ně.
ČTEŠ
Springtrap
HorrorJak to bylo všechno od začátku se Springtrapem nebo-li Spring Bonniem. Pro všechny milovníky Springtrapa a fanoušky FNAF!