Ez így csak úgy jött

495 9 0
                                    

Darryre sűrű köd ereszkedett, ahogy az időjárás lehűlt, és az ég szürke színbe burkolózott. Connor Bowers összehúzta magán fekete pulcsiját, de a hideg így is a csontjáig hatolt, a rövidnadrágjának köszönhetően.  Hiszen nyár van... nem gondolta volna, hogy ilyen idő lesz, ahogy elhagyta a házat.  Azt a házat amelyben az unoka testvére, megölte a nagybátyát.  De a szülei így is be akartak költözni ,mondjuk nem volt sok választásuk, az apját kirúgták, és ez a ház az egyetlen vagyonuk.  Connor utálta ezt, hiszen az anyja mint asszisztens ráadásul a Tozier apa mellett... megalázó, ha annak a személynek az apja segít a családodon, akinek az életét megkeserítetted. Pedig, élvezte ő Richie Tozier társaságát, de Hanry és a barátai, ha tudták volna, hogy mennyire elvan azzal a nyomival, tuti, hogy az ő élete is borzalmas lett volna.  Ez magyarázza, hogy Richie életét miért keserítette meg akkor egyszer. De Eddie Kaspbrak ő más helyzet volt. Utálta, hogy az a spagetti karú gyerek ott lehet Rich mellett... míg ő nem. Ezért törte el az inhalátorát, és azért nyomta le a vitaminokat egyszerre a torkán.  Ez az igazság, féltékeny volt. És magának sem vallotta be soha, hogy miért... igazából nem is tudja miért. 
Egy hideg csepp a tarkóján, majd egyre több és több. A zivatar mint nem várt vendég tört rá, és mivel a Bowers házig míg több kilométert kellett volna mennie, nem volt más választása, mint a fedett híd alá állni.  Ott egy percre ugyan, de egész teste megremegett, mikor egy ismeretlen nesz hallatszott mögüle. 
- Ki van ott?- a hangja keményen szólt, és víz hangot is vert a rozoga fa falakon. Connor Bowers nem gyenge, sosem volt az, vagyis ezt mutatja mindig.
- Ne üss meg – hallatszott a fiatal Tozier hangja, aki a biciklijét fogva, csurom vizesen állt mögötte.  Fehér ingje csöpögött, a pólója teljesen testéhez tapadt, és haja is homlokához tapadt.
- Nem akarlak bántani Richie... – mondta őszintén. 
- Mégis mindig megteszed – vágta rá a másik vádlón... annyira más most, mint a nyár elején.  Mintha egy másik ember lenne, egy férfi, sokkal inkább férfi, mint Connor.
- Sajnálom, Nem akartam, hogy engem is piszkáljanak.  Inkább a nyominger Kaspbrak, mint én- mondta ki a szavakat olyan gúnnyal, és annyi de annyi megvetéssel, hogy Richie—nél eltört valami. Connor észre sem vette, hogy a bicikli a földön kötött ki, csak arra eszmélt fel, hogy a falhoz ér a háta, amibe fájdalom is nyilallt. 
- Ne merj így beszélni róla!- sziszegte a fiatalabb, fenyegető hangon, ami ténylegesen meg is rémítette a szőkét, de ezt nem engedte látni is. Csak egyszerűen fogta, és egy mozdulattal a földre vitte a fiatalabbat. 
- Egy senki vagy Tozier!- mondta, mire a szemüveges mozgása megáll egy percre.  Döbbenten, és kissé ijedten nézett fel rá. És ázok a mély barna szemek, a kissé szeplős arc... Connor nem bírt a kísértéssel lehajolva érintette ajkait a másikéhoz aki erre csak döbbentem tartotta vissza a levegőt. 

Supernatural ~ Melyiket választanád ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora