Slendrina

255 5 0
                                    

Selena Raina, juga dikenali sebagai Slendrina, adalah antagonis utama dalam siri permainan Slendrina.
Dia adalah cucu Granny, serta anak perempuan Angelene (Slendrina's Mom) dan Simon (Slenderman).
Dia juga isteri Nosferatu / Liev dan ibu kepada Anak.

Slendrina muncul sebagai antagonis dalam permainan pertama Slendrina Free atau Slendrina, kemudian Slendrina the Cellar, House of Slendrina, Slendrina the Asylum, Slendrina 2D, Child of Slendrina, School of Slendrina, Slendrina the Cellar 2, Slendrina the Forest , & Slendrina X.

Dia juga muncul sebagai telur Paskah dalam sekuel permainan, Granny, di mana anda boleh memanggilnya jika anda meletakkan teddy bear dalam katil bayi. Dalam Granny Chapter 2, dia hanya muncul jika anda menembak bayi dan juga muncul dalam lukisan. Anda juga dapat melihat matanya bercahaya merah di tengah.

SEJARAH SLENDRINA

Selene Raina Maitland tinggal bersama ibunya, Angelene, dan bapanya, Simon, di sebuah rumah di dekat hutan. Selene dan Simon selalu bermain di hutan bersama-sama, dan pada usia empat belas tahun, Selene menjadi terkejut dengan kutukan yang mengerikan.

Selene dan Simon bermain di hutan ketika melihat silohouette di langit yang menyerupai Angelene. Selene berlari ke rumah, meninggalkan ayahnya sendiri di dalam hutan.

Simon berlari selepas dia, hanya untuk mencari isterinya dan anak perempuannya tidak sedarkan diri di atas katil.

Dia meraih pisau dari dapur dan membunuh diri.

Perkara yang Simon tidak tahu, mereka hanya menipunya. Mereka pergi ke dapur hanya untuk mencari mayat Simon yang meletakkan di atas lantai.

Angelene dan ibunya berlari melalui hutan untuk mencari bantuan tetapi tidak dapat berbuat demikian.

Apabila mereka pulang, mayat Simon tidak lagi di mana mereka telah meninggalkannya. Sebaliknya, ia berbaring di atas katil di dalam bilik tidur.

Tidak lama kemudian, Simon bangkit dari dan menyeret jiwa mereka ke Dunia Bawah Tanah. Simon, yang kini dikenali sebagai Slenderman, menghantui hutan New England.

Selene, yang kini dikenali sebagai Slendrina, menghantui rumah dengan ibunya.

Slenderman hanya muncul pada malam yang paling gelap setiap tahun, atau dalam istilah yang lebih khusus, bulan baru akhir.

Slendrina dan ibunya kelihatan lebih kerap, setiap hari Jumaat ke-13.

Malay CreepypastaWhere stories live. Discover now