2.bölüm

48 8 0
                                    

Jeniee'den

Saat tam sekiz olmuştu ve hava kararmıştı taksi bizi sadece patikanın başına kadar getirmişti ve biz bu topuklularla ormanın içinden geçip ana yola ulaşmalıyız.
"kahretsin bileğim çok aciyor"dedim .O sırada lisa bir kahkaha attı ve söyle dedi.
"Şu halimize bakın sukredin en azından muzik sesleri geliyor yoksa bizi burda sikseler  kimsenin ruhu duymaz"
Bu kız bizi gerçekten güldürüyordu ve eninde sonunda partiye vardık. Sonunda diye bağırdım. O sırada caner yanımıza geldi ve "sonuda geldiniz parti başladı bile şuradan  gelin salondayız "dedi ve bizi kırmızı halili yola doğru soktu yavaşça eve gırdik ve gözüme ilk çarpan kişi bal renkli gözlü çocuk du direk gözlerime bakıyordu ama biraz farklıydı sanki acı çekiyormuş gibi bakıyordu belkide sadece gergindi bilmiyorum.Masalardan birine oturduk caner de lisanın yanına oturdu ve o çocukları çağırdı .maşa uzundu ve o yüzden sandalyelerde yerden yukarıdaydı ayaklarımız yere deymiyordu .Masanın üzerinde sadece 4 tane içecek vardı neden kendilerine almamislardiki çocuklar yanımıza gelip oturdu .Bal rengi gözlü çocuk yanıma oturdu mavili lisanın yanına kahve rengi gözlü olan ise rose nin yanına birde yeşil gözlü olan vardı. Caner teker teker biz3 çocukları tanıştırdı .benim yanında oturan bal gözlü olan ismi jimin miş,mavi gözlü olan jankook, kahve rengi olan V ,yeşil gözlü ise suga .hepsine teker teker baktım ve jimin ben ona iblis gözlü diycem. Bana bakıyordu direk bana rahatsız ölmüştüm ve doğrulup "ben dışarı çıkıyorum. Biraz daraldım."dedim ve saçlarımı karıştırarak dışarı çıktım. Banka gittim. Nedense annem ve babam aklıma gelmişti o sırada gözünden bir damla yaş geldi .Ağzımdan küçük bir hıçkırdık çıktı. Kapıda yavaş yavaş adımlarla bana gelen jimini gördüm yüzümü saklamaya çalıştım. Yanıma oturdu ve "neden burda tek başına oturuyirsun"dedi bende
"Yanlız kalmayı seviyorum "dedim bana bakıp "O yüzden ağlıyorsun galiba "diyerek  dalga geçti .Ve ağzımdan bir hıçkırdık daha çıktı. Bu sefer bana ciddi bakmaya başladı. "Anlat "dedi .
"Yanlız kalamadım ondan ağlıyorum dedim .oda tek kaşını kaldırıp "anlat"dedi. Bende "4 ay önce annem ve babam'ı kaybettim .öldüler beni bırakıp gittiler yine " dedim .Bu sefer bana daha ciddi bakmaya başladı. "Devam et "dedi. "Ben insanlardan uzaklastim .Yanlız kaldım sevdigim çocuk beni terk etti .Beni onu aldatmakla suçladı. Oysaki ben öyle bir insan değilim. Beni hiçbiri anlamadı düştüm bir tekmede onlar vurdu .Her tutunmaya çalıştığım dal kırıldı. " daha cok ağlayarak "yapayanlizim" dedim .Ve iki kol bana sarıldı. Tabi bende ona sarıldım. Hüngür hüngür ağlamaya başladım.3-4 dk sürmüştü sarilmamiz. Ama nedense bana yarım saat gibi geldi .gece yarısına kadar konuştuk. En son bizimkilerin yanına gittik .lisa bana burda kalacağımızı söyledi .galiba caner ve diğer çocuk lar burda kalıyormuş. Herkez bir odada yatıyor ve bana oda kalmadı. Bende "O zaman siz kalın bende arabada yatayım "dedim. Ve bir el bileğimi tutup "sen benimle yapıcaksın dedi .Bende "gerek yok ben arabada yatarım "dedim .elimden tutuğu için beni çekip yukarı çıkarmaya başladı. Ben kapısının önündeyken "istemiyorum "deyip elim çektim.bana döndü kollarımı tutup tam gözlerinin içine bakıp "Bu akşam benim odamda yaticaksin "dedi .sanki hipnoz olmuş gibi ona kafa salladım. Beni odaya aldı. Dolabından bir üst çıkardı ve bana verdi. Teşekkür ettim ve tuvalete gidip üzerimi degistirdim sonra kendi kendime "ee altım boş kaldı "dedim .odadan utançla çıktım. Beni duvara yaşlanmış çenesiyle oynayarak izliyordu.ve "aynı yatakta yazcaz" dedi .sanki hipnoz olmuş gibi tamam dedim.Yattiğimizda aramızda sadece 5 karış vardı.ona dönüktüm ve oda bana utandigimdan gözlerim kapalıydı. Birden dudaklarımda bir baskı hissettim .Yuzum ellerinin içindeydi üzerime çıktı ve beni ustaca öpmeye başladı eli karnımdan yavaşça göğsüme çıkmıştı. Dokunduğu her yerim yanıyordu birden üzerimden ittim.Bana "ne zaman bunu yapcağını bekliyordum"dedi.Ve zıplayarak yattığı yere doğru döndü bana sirti dönüktü. Çok utanmıştım arkamı döndüm. Giydiğim tişörtü göğüslerimin üzerine çekmişti. Bana döndü ve eli karnından yukarı çıkaran t-short 'ümü tuttu .Elini çekip "ben yaparım" dedim."sadece yardım ediyorum "dedi ve arkasını döndü t-short ümü indirip direk uyudum.

Bir hatam varsa lütfen uyarın.
Beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın ❤

Kilitli kapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin