s.ö.1

60 6 0
                                    

Uyandığımda hastanedeydim.ellerim ve ayaklarım yatağa bağlanmıştı.en son sinir krizi geçirdiğimi ve üvey babam Tarığın attığı tokatla yere düştüğümü hatırlıyorum. 'doktor' diye bağırdım. içeri hemşire girdi

'Benim burada ne işim var? noldu bana?' dedim

'sinir krizi geçirdiniz ve takılıp yere düşünce kafanızı  masaya vurmuşsunuz ve bayılmışsınız, babanız öyle diyor.'

'o benim üvey babam' dedim.demek sevgili üvey babacığım bana vurduğunu söylememiş.

...

Bütün olaylar bu sabah oldu . annem dün iş için Ankaraya gtmişti bense üvey babamla 1 hafta annemsiz kalacaktım . sabah kalktığımda onu salonda birisiyle konuşurken duydum ve ister istemez dinledim. telefondaki kişiye beni 9 aylık yatılı bi kampa götüreceğini söyledi.bunu duyduğumda yanına küfürler ederek gidip ona bağırdım

-Beni oraya gönderemzsin pislik herif!' dedim

-bu senin iyiliğin için hem biz annenle birbirimize pek vakit ayıramıyoruz' dedi

-babam varken yeterince vakit geçiremiyor muydunuz ?farkındaysan babam öldü ve siz evlendiniz şimdide ben mi size engelim 'bunları bağırarak ve ağlayarak söylüyodum.

sonunda bana 'yeter'  diyip sert bi şekilde tokat attı .o kampa gitmek istemiyodum.9 ay boyunca sıkılırdım ben orda . bi yandanda iyi olabileceğini düşündüm çünkü 9 ay boyunca ne annemi nede kocası olacak adamın yüzünü görecektim.

üvey babam tarık odaya girdi

-iyimisin tatlım 'deyip saçımı okşadı. hemen elini ittim ama bozuntuya vermeden devam etti yüzsüz adam 'bana rol yapmayı kes artık '

-Ben....ben çok özür dilerim bir an kendimi tutamadım Sare'dedi.

-annem bu olanları duyunca sana karşıda kendini tutamaz umarım ' dedim sonra beni eve götüreceğini ve dinlenmem gerektiğini söyleyip çıkış işlemlerimi yapmaya gitti.o sırada hemşire odaya girdi kollarımda ve ayaklarımda olan ipleri çözüp gitti.Üstümü giyinip arabaya bindim .yol boyunca tek kelime bile konuşmadım. aniden önüme birisi çıkmıştı ve üvey babam ona çarpmak üzere iken ani fren yaptı. çarptığımız kişi yere düşmüştü.hemen arabadan indik ve onun yanına gittik. ve...ve..ve...Aman Allahım ! buda neydi böle  uff varya..yine ergenliğime döndüm yaa puff neyse biz gelelim çocuğa ya  bu nasıl bir yakışıklılıktır yarabbi .ona bakakalmıştım.

-ne bakıyosun çekilsene önümden' dedi bana.

-sana bakmıyodum bi kere ben sadece karşıdaki palyaçoya bakıyodum 'dedim . tabikide çocuğa bakıyodum ama onun karşısında 'haa ne kadar yakışıklı olduğuna bakıyodum' mu deseydim yanii.Bana 'öyle olsun. 'dedi ve yoluna devam etti.üvey babam ve bende arabaya bindik ve yola devam ettik.

..

Eve vardığımızda hemen odama çıktım.cep telefonumu evde unutmuştum.açıp baktım ve 48 tane cevapsız arama. 43'annemden , 5i ise en yakın arkadaşlarım yağız ve berilden . bu arada şu 9 ayın en çok koyan tarafı Beril ve Yağızdan ayrı olmamdı.annem tekrar arıyordu telefonu açtım ve anneme bugün olan herşeyi anlattım. 

ewettt bu bizim ilk hikayemiz umarıım beğenirsiniz ben bunu arkadaşımla birlikte yazıyorum bu bizim ortak hesabımız ben seda lütfen hikayeyi beğenip beğenmediğinizi açık bir dille yazın :) :D 

SON ÖPÜCÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin