Ik ben Mandy en ik ben gekidnapped door One Direction. Nu zul je waarschijnlijk wel denken "ja, jah", maar dit is echt waar. Ik zal vertellen hoe het gebeurde. Het begon zo'n jaar geleden, toen ik naar huis liep vanuit het 1D concert. Ik was alleen en het was donker, dus ja, ik was bang en al zeker toen ik voetstappen achter me hoorde. Ik dacht aan wat een vriendin ooit tegen mij had gezegt: als je denkt dat je achtervolgd wordt, loop dan een rondje om een gebouw, kijk dan achter je om te kijken of degene nog steeds achter je loopt, zo ja, dan wordt je achtervolgt. En inderdaad, na dat rondje liep die persoon nog steeds achter mij. Ik deed misschien wel het domste wat je kan doen, ik bleef staan en draaide me om naar mijn achtervolger, die nog steeds op mij af liep. Dus vroeg ik: 'Wat moet je van me?' Toen hij vlak voor mij was stopte hij en ik bleef staan om te laten zien dat ik niet bang ben (wat ik overigens wel was). Toen keek hij me lang in de ogen, waarschijnlijk om me bang te maken, en pas toen ik zijn stem hoorde herkende ik hem. 'Wat ik wil van jou? Daar heb ik een heel simpel antwoord op, schatje, want wat ik wil ben jij.' Het was Liam Payne van One Direction. 'Dat kan wel zijn maar ik wil gewoon naar huis. En denk maar niet dat ik nu gelijk voor jou hier ga liggen met mijn benen open. Dat jij Liam Payne bent betekent niet dat ik, ookal ben ik wel fan, een makkelijk meisje ben!' Met die woorden draaide ik me om, om na een paar tellen weer om te draaien omdat ik weer word geroepen. 'Wacht! Sorry, zal ik je anders een lift geven? En misschien kunnen we opnieuw beginnen. Hi ik ben Liam Payne, en jij?' Ik zuchte, 'ik ben Mandy, Mandy de Goeij, en ik moet nu naar huis.' Ja ik speel zijn spelletje mee. 'Zal ik je anders brengen? Ik ben toch met de auto,' zei hij toen met een big smile op zijn gezicht. Niet wetend dat ik met dat ene "ja" antwoord mijn eigen ontvoering in gang had gezet, niet wetend dat alles wat ik daarna zei en alles wat ik daarna deed, echt álles opgenomen zou worden. van de autorit tot aan het afschijd.
JE LEEST
Stockholm syndrome (dutch 1D fanfiction)
FanficMandy is ontvoerd door One Direction en verteld haar verhaal van hoe het gebeurde.