" nuna , maafkan la jongho . emmmm " jongho sedang berdiri di sebelah meja study hyein . seminggu dah dia datang minta maaf dekat hyein tapi hyein taklayan .
kesian jongho "(
" blah aa koo " balas hyein yang sedang menyembamkan mukanya di atas meja study itu .
" tapi nuna , nuna tahu tak takbaik jika ada yang memusuhi antara satu sama lain . lebih baik berbaik daripada bermasam muka . apa yang kita dapat bila masam muka ? takdapat pape pun. dosa dapatlah- "
" kau diam boleh tak atau kau nak aku lempar kau dekat luar tingkap ni ? kau pikir kau sorang je kuat ? "
" ampun ampun , janji tak bebel dah tapi maafkan la jongho "
" mood aku tak elok ni kang ada yang kepala dia pecah aku buat kang "
dengan itu , jongho terus lesap .
hyein meraup mukanya . sekarang ni otaknya ligat berfikir bagaimana caranya ingin meluahkan kembali perasaan terhadap seonghwa . oh ya tak lupa juga , dia kini sedang mencari jalan bagaimana ingin memperbetulkan salah faham yang berlaku antara dirinya dah juga san .
ting !
[ unknown ]
hi !hyein mengerutkan dahinya . siapa pula yang mesej dia ni .
em hi ?
[ unknown ]
keluarlah , aku dekat taman rumah kau nikejap , awak ni siapa
boyfriend kau lah , siapa lagi
sejak bila saya ada boyf
haha awak salah orang ni[ unknown ]
no
aku taksalah
kau songhyein , girlfriend aku
dan aku choisan , boyfriend kau ;)" oh shit- mANAAA DIA DAPAT NOMBOR AKUU NI "
×××
" hei , senyumla . apa murung ni . taksuka la " ujarnya .
ugh
" sorry , saya tak ada mood " balas hyein .
" kalau keluar dengan aku , mesti ada mood . jom aku bawa kau jalan jalan " ajaknya lalu bangkit dari bangku taman yang kami duduk .
" awak nak apa sebenarnya ni ? datang rumah saya tiba tiba pulaktu dari mana awak dapat nombor saya ha ! "
" wo wo wo rilek . ni aku nak tanya , aku tengah couple dengan nenek ke ? "
hyein menjeling san . dah kenapa pula san samakan diri dia dengan nenek ?
" kau sendiri yang kasi nombor kau dalam surat haritu . boleh pula tanya aku dari mana dapat . ee sah nyanyok tapi takpe , aku still suka kau - aHH ADUH ! "
" ha mengarut lagi . ye saya lupa saya ada letak nombor dalam surat tu tapi bila masa saya jadi girlfriend awak ! no and never k "
" girfriend ke bukan ke sekarang ikut aku " dia lantas menarik tangan hyein .
" eh eh , nak bawa pergi mana ni ? "