"Ne dersin olur muyuz belki bir gün"

43 4 0
                                    

Bindim ve oturacak boş yer gördüm hemde onun yanıydı ve başka bir yer yoktu. Ben de geçtim ve oturdum. Takii hâlâ bana bakana kadar. Artık ne yapacağımı bilmiyordum 'uyarsamıydım hayır ayıp olur' diye içimden konuşuyordum. Neyse okula geldik. Çocuk çok yakışıklıydı. Keşke aynı sınıfta olabilsek diye içimden dualar ederken. Müdürün yanına gidip sınıfımı öğreneceğimi hatırlamıştım. Okuldaki herkes bana bakıyordu. Sanki filmdeymişiz gibi. Ağır çekim mi çekiyoruz lan diye bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. Neyse ki binaya girdim. Aradım aradım bulamadım müdürün odasını. En sonda müdür yardımcısının odasını gördüm. En azından o yardımcı olabilirdi.
Odaya girmek için kapının kolunu açtım ki içerden biri destek verdi. Bu oydu. Evet oydu.... Bana baktı hatta 13 saniye bakıştık. Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu mu oldu. Mal gibi saymışım bir de. Neyse ki benim işlemleri yaptık. Derse geç kaldım. 10 dakika falan. 10/B sınıfındaydım. Alt kata indim ve kapıyı çalmak için uzun bir soluk çektim. Kapıyı açtım ki... Evet yine işte o çocuk. Kapıyı açmamla bütün sınıf bana baktı. Bütün gözler benim üstümde iken öğretmene olayı anlatarak boş sıraya oturdum. O yine bana bakıyordu ve artık onunla konuşmak istiyordum. Kimdi bu neyin nesiydi? Zil çaldı kantinden bir simit aldım ve bir banka oturdum aradan 2 3 dakika geçtikten sonra "o" geldi. Yanıma oturdu boğazımda duran simiti yutamıyordum. Daha doğrusu yutkunamıyordum. Kalbim göğüs kafesinden çıkacak gibiydi. Bana"nasılsın" dedi. Yutkunmayı başardıktan sonra "iyi" dedim. O da "bende" diye cevap verdi. Niye ben sormadan cevap verdi bilmiyorum. Sonra simidimden bölerek ona uzattım. O da "sağol" dedi.

Simidi o kadar yavaş yiyordum ki hiç bitsin istemiyordum. Aniden;
- Şiir sever misin, dedi.
Bende:
-Evet neden? , diye sordum.
O ise:
-Hiç, dedi.
Ardından bana "şairleri severim" dedi.
Bende "aynen bende" diye ekledim.
- Ne dersin olur muyuz belki bir gün, dedi.
Ben o an dediğini başka bir şeye bağlamıştım. (Mesela: sEvGiLi)

Sonradan:
-He, dedim.
-Olur muyuz diyorum. Yani şair, dedi.
-He evet evet inşallah yani bilmiyorum. Kafam karıştı sen beni aldırma, dedim...

Rüyamdaki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin