3 osoba Pov
Byłaś słaba z rosyjskiego a zależało ci na dobrej ocenie. Twój przyjaciel Rosja zaproponował ci pomoc.Bez zastanowienia się zgodziłaś. Byłaś teraz w drodze do jego domu. Umówiłaś się z nim odrazu po twoich lekcjach (kończył od ciebie wcześniej).Dopiero teraz zdałaś sobie sprawę z tego że za pomoc ci będzie coś chciał a ty oczywiście się o to nie spytałaś. Bałaś się co zechce w zamian. No cóż teraz już nie było odwrotu. Po kilku minutach stałaś już przed jego domem. Zbliżyłaś się do drzwi i zadzwoniłaś dzwonkiem. Drzwi otworzył ci jego brat Ukraina. Z dziwnym uśmiechem na twarzy wpuścił cię do środka.
-Cześć .Ty do Rosji prawda
-tak...
-Brat bierze teraz kąpiel zaraz przyjdzie. Mam pytanie
-jakie?
-ty i Rosja ze sobą chodzicie prawda.
Dziewczyna nie spodziewała się tego pytania przez co mocno się zarumieniła
- N-nie
-serio? Bo wiesz Rosja mówił jaka to ty jesteś ładna i w ogóle i że ze sobą cho~
W tym momencie Rosjanin z całej siły uderzył Ukrainę w tył głowy a następnie złapał reader za rękę i zaprowadził do swojego pokoju.
-Nie słuchaj go . Zrobi wszystko żeby zrobić mi na złość.
- o-okej
Rusek zamkną drzwi od swojego pokoju i usiadł na łóżku . Dziewczyna usiadła obok niego .
- to co reader zaczynamy?
-okej
Wyciągnęłaś z torby (bo miałaś ją przy sobie) zeszyt i szkolne książki ,i zaczęła się twoja lekcja z Ruskiem.
Przez następny miesiąc przychodziłaś do niego na korki. Dziś też byłaś u niego .Było dość późno (jakaś 20). Siedzieliście obok siebie w pewnym momencie Rosja przysuną się bliżej
ciebie tak że wasze ramiona się ze sobą stykały.Było ci dość niekomfortowo. Siedziałaś obok niego cała czerwona.
-reader myślę że dasz sobie radę jutro na sprawdzianie.Bardzo szybko się uczysz.
- t-tak myślisz?
-No pewnie
Nagle Rosjanin położył rękę na twoim policzku przez co mocniej się zarumieniłaś.
- wiesz reader jeszcze nie dostałem od ciebie zapłaty za korki
- a-ale nie mówiłeś że będę musiała zapłacić. Poza tym nie mam pieniędzy.Jesteś wredny!Zawsze chcesz czegoś w zamian.
Rusek uśmiechnął się .
-to prawda. Ale zamiast pieniędzy chcę coś innego.
Chłopak zbliżył się do dziewczyny . Nagle reader poczuła jego zimne usta na swoich. Nie spodziewała się tego a napewno nie od niego. Po chwili rusek oderwał się od niej i usiadł na przeciwko niej.
-я люблю тебя reader.
-ja ciebie też Rosja.
Reader nie spodziewała się tego kiedykolwiek od niego usłyszeć .Była taka szczęśliwa że chłopak odwzajemnia jej uczucia. Rosjanin mocno przytulił do siebie dziewczynę.
-Bałem się ci to powiedzieć wcześniej reader.~koniec~
UwU
Mam nadzieje że wyszło dobrze xd