Luna és Sousuke találkozása óta lassan ötven év telt el. Az idő hamar elrepül ha már halott vagy. Ez az idő becsessé vált mindkettejük szívében. Luna és Sousuke között kialakult egyfajta kötelék, ami a barátokat köti össze. Sousuke Shinigami akart lenni és ebben Luna támogatta őt. Seireitei felé tartottak, hogy bejussanak a Shin'ou Akadémiára, ahol Shinigami-kat képeznek a reiatsu-val rendelkező, Shinigami-nak alkalmas, lelkekből. Sousuke alig volt tíz éves amikor meghalt, de már nem emlékezett arra az időre, amikor még élt. A tanult képességei viszont megmaradtak. Tudott olvasni, azonban a Rukongai-ban töltött évei alatt ez a tudás egyre inkább kopott.
Ráadásul még szemüveges is volt, ám sajnos azt elvesztette amikor Soul Society-be küldték. Amíg nem találkozott Luna-val, egyedül élt abban a kis házban. A falusiak nem foglalkoztak vele, mivel ő sem szentelt figyelmet nekik. Nem akart más emberekre támaszkodni, nem akart másoktól függeni. Ám amikor Luna az életébe csöppent, ez megváltozott, de csakis a cica felé. Senki mást nem engedett eddig olyan közel magához, mint Luna-t. Barátja ezt érezte is rajta és próbálta rávenni, hogy nyíljon meg mások felé, de Sousuke makacs viselkedésén nem tudott változtatni. Ehelyett inkább sokkal közelebb került hozzá és még ötven évvel később már egy családként tekintettek egymásra.
Amikor elértek egy bizonyos helyig, Sousuke jelentkezett a Shin'ou Akadémiára. Megkapta a jelentkezési vizsgához szükséges könyveket, amikből éjjel-nappal tanult, hogy majd a legjobb osztályba kerüljön be. Tanulási ideje alatt Luna szerzett neki ételt és vizet, mivel szerette volna, hogy Sousuke jól teljesítsen a felvételi vizsgán. A könyvek mellett Sousuke még egy fekete keretes szemüveget is kapott, hogy ne legyen hátrányban a többi tanonccal szemben és jól teljesítsen a vizsgán. Hála a szemüvegnek, Sousuke ezerszer jobban tudott tanulni és a mindennapi életét is könnyebbé tette. Luna mindig ott volt mellette és figyelte őt, ahogy elszántan tört előre a célja felé, hogy Shinigami-vá váljon.
Amikor Sousuke el ment megírni a felvételi vizsgát, Luna is vele tartott és az akadémia épülete mellett álló egyik fáról nézte, ahogy Sousuke ír. Amikor Sousuke átment a vizsgán, mindketten nagyon örültek. Az évnyitó napján is bekísérte Sousuke-t, akin már rajta volt a fehér-kék shikakushou-ja. Luna csodálkozva nézte a fiatal tanoncokat és elgondolkozott azon, hogy Sousuke mennyi barátságot köthet itt. Két lány tanonc, amint meglátta Luna-t és Sousuke-t, oda mentek kettejükhöz. Az egyik nyitottan szólította meg Sousuke-t.
- Üdv! Te is most kezded az akadémiát? - kérdezte egy kedves mosollyal az arcán.
- Kawaii~! Ő a te kiscicád? - kérdezte a másik lány, ahogy csillogó szemekkel letérdelt Luna-hoz és el kezdte simogatni a fejét. Luna hagyta és élvezte a lány gyengéd simogatását. Arra gondolt, hogy jó barát lehet a két lány, és hogy Sousuke is barátkozhatna velük. Azonban, amint Sousuke-re nézett, ez a gondolat hamar elméje legmélyebb, legtávolibb zugaiba csöppent.
- Igen. Nekem is ez lesz az első évem itt. És igen, a neve Luna. Azonban, ha megbocsátotok, most távoznánk. A viszont látásra. - mondta Sousuke egy kedves mosollyal az arcán, majd intett Luna-nak, hogy indulnak.
Luna utána ment és a két lány szótlanul nézte távozásukat. Luna tehetetlennek érezte magát. Nem tudta, hogy mit kéne tennie. Látta azt amikor Sousuke a két lányra mosolygott és a szemüvegén megtört fény elrejtette azt az üres, lenéző tekintetet, ami a csillogó üvegek mögött lapult. Luna rögtön tudta, hogy hármuk között soha nem alakul ki barátság. Amikor Sousuke első órája megkezdődött, ő kint ült az egyik fa ágán és figyelemmel kísérte őt a tekintetével egész nap.
Az első nap még csak a bemutatkozásokról és az egész éves elvárásról szólt. Nem látszott Sousuke arcán, de Luna biztos volt benne, hogy nagyon unta már és a bemutatkozások helyett inkább tanult volna. Voltak pillanatok, amikor Sousuke Luna-ra pillantott és halványan mosolygott rá, mire ő is boldogan tekintett vissza rá. Örült neki, hogy a jelenléte felvidítja Sousuke-t.
YOU ARE READING
Stay with me for nine lives [Bleach f. f.]
FanfictionLuna-nak macska létének ellenére nem adatott meg a kilenc élet, mint a többi macskának. Egy nap meghal és a Rukongai egyik legrosszabb kerületébe kerül, ahol rátalál egy kissé elesett, magányos fiúra, akit megment, és attól kezdve együtt élnek. ...