-Alo? răspunse Rebbeca la telefon cu mâinile murdare de făină . Recunoscu vocea din telefon , dar nu fu foarte încântată să o audă . Înainte ca ea să zică ceva , Harry îi aminti că nu îl cheama Niall.
-Ascultă , suntem invitati la o emisiune . Toată trupa va fi prezentă . Dacă ai putea...
-Nici să nu te gândești că am să vin să-i întâlnesc pe aiuriții ăia de prieteni ai tăi !
-Nu e nevoie să-i cunoști , doar vii acolo și dacă te întreabă cineva ceva, ești împreună cu mine de două săptămâni !
Rebbeca își șterse mâinile de un prosop și apucă telefonul mai bine .
-Și cu ce ai vrea să mă îmbrac ? Un tricou cu fața ta pe el ?
-O rochie înflorată și converși .
-Rochie ?! pufni ea . S-o crezi tu că am să mă îmbrac într-o rochie de dragul artistului nesimțit pop !
-Doar fă-o !
Închise telefonul . Rebbeca își dădu jos șorțul și îl anunță pe Kyle, cofetarul , că are treabă și că nu mai poate rămâne . Își apucă geanta și eșarfa și ieși din cofetărie , lăsând clopoțelul de la intraare să clincăne . Intră în primul magazin pe care îl văzu și începu să se uite după o rochie . Nu găsise niciuna potrivită , așa că sfârși prin a cumpăra o pereche de converși roșii . În următorul magazin zări o rochie , cât de cât mai drăguță și o cumpără fără să o mai probeze . Dădu fuga acasă și se schimbă . Îi dădu prin gând să-l sune pe Harry , dar îi pieri cheful și începu să se uite la televizor . Peste tot numai știri cu crime sau One Direction . De când au apărut băieții ăștia , nu mai există niciun post de televiziune care să nu vorbească despre ei .
Telefonul cânta refrenul de la o melodie cunoscută numai de Rebbeca . Răspunse destul de repede , văzând că este Harry , pe care îl trecuse în agendă ca HELL .
-Sunt în fața casei tale . Mai bine zis , în fața dealului pe care este casa ta . Haide , mișcă-ți fundul aici , sunt în întârziere .
Rebbeca nu mai comentă . Închise telefonul și ieși pe ușă încheindu-și geaca subțire . Într-adevăr , în josul dealului era o mașină neagră, cu un băiat butonând telefonul la volan . Rebbeca începu să coboare dealul cu grijă , iar în câteva minute , stătea lângă Harry , pe scaunul din dreapta , punându-și centura .
-E destul de bună rochia . zise Harry pornind motorul .
-Vrei să zici destul de bună pentru iubita lui Niall Styles .
-Harry ! Numele meu este Harry ! Ce dracu'-i așa greu de priceput ?
-Știu , dar vreau să te enervez . îi răspunse ea când Harry întoarse mașina .
Rebbeca își așeză mai bine bentița înflorată pe cap și se dădu, puțin scârbită, cu un ruj roșu . Ea nu folosea machiaj mult de obicei, dar era sigură că Harry îi va cere să se macheze , așa că-l scuti de a mai deschide gura . Cotrobăi prin geantă după telefon . Văzu că are un mesaj de la Edward în care o întreba dacă este cu noul ei iubit acum . Rebbeca îi răspunse că e în casă și se uită la televizor . Nu-i plăcea să-l mintă pe Eddy, era cel mai bun prieten al ei, dar ea ar strica totul dacă dintr-o dată i-ar spune că e cu Harry la un interviu și că o să apară la televizor de acum înainte ... Dumnezeule ! Va apărea la televizor . Asta înseamnă că toată lumea o va vedea !
CITEȘTI
Fake for 2 weeks // H.S.
Fanfiction”Glumești ?” pufni ea . ”Mă tem că nu prea am de ales ... ” ”Apoi nu te mai văd în viața mea ?” ”Da . Promit că nu o să mă mai vezi ! Două săptămâni ne prefacem , apoi revenim la viața normală” Multumesc @_Dalida_ pentru coperta .