Un ropot de aplauze izbucni în tot stadionul plini cu tineri ținând postere , pancarde și desene în mâini . Aburul creeat de aparate era până la genunchii artiștilor , iar flăcările din fața scenei lăsau scântei mici să cadă pe jos . În milioanele de aplauze, băieții de pe scenă făcură câteva plecăciuni , apoi ieșiră din scenă , lăsând fanii să aplaude în continuare .
-Super ! Abia aștept să fim iar asaltați de maimuțele alea de reporteri ! M-am săturat, băieți ! se plânse Niall începând să-și descheie nasturii de la mânecile cămășii .
- Asta face parte din faimă, Niall ! Tu ai ales să fii aici . murmură Zayn cu capul în jos desfăcându-și șireturile ghetelor maro.
Un bărbat gras și musculos, îmbrăcat în negru intră în backstage . Purta niște ochelari fumurii și o vestă de protecție pe care scria cu litere mari SECURITY .
-Au ajuns .
-Prostii ! Zi-le că nu suntem aici !
-Domnule , reporterii nu-s ușor de păcălit .
Toți începură să râdă .
-Domnule ?! Niall , te-ai căsătorit cumva fără să ne anunți ? făcu haz Zayn .
Niall se strâmbă la el , apoi își trecu mâna prin părul blond, tare ca piatra de la fixativ .
-Poți s-o chemi pe Pamela ? Zi-i să aducă și demachiantele . comandă Niall trântindu-se într-un scaun .
Bărbatul gras dădu din cap și ieși . Băieții începură să se schimbe de hainele de spectacol . Pamela era sitlistul lor . Mereu le alegea cele mai frumoase haine , dar niciodată nu-i punea să se îmbrace cu ceva dacă nu voiau ei .
Trupa celor 5 băieți , Niall , Liam ,Louis, Zayn și Harry a fost înființată acum patru ani . One Direction este cea mai în vogă trupă de băieți a prezentului .
-Eu am șters-o până nu dau drumul la reporteri înăuntru . anunță Harry trăgând o geacă de piele pe el .
-Ne-ne-ne ... Dacă noi trebuie să stăm , stai și tu !
-Scuze, băieți , dar chiar am chestii de făcut .
-Cum ar fi să o suni pe tipa aia care îți trimite flori în fiecare luni la ora 9 dimineața ?
-Ce ?! Nu , normal că nu , nici măcar nu știu cum o cheamă. Trebuie să ajut un prieten cu niște chestii .
-Te lăsăm să faci asta dacă promiți că e ultima dată ! îl avertiză Niall .
-Bine , promit !
Se ridică de pe scaunul unde se așezase penru a-și încheia șireturile și plecă , luând din mers o eșarfă și o șapcă pe care le așeză în grabă , acoperindu-și gura cu eșarfa și ochii cu șapca .
-Succes ! strigă Niall după ce Harry ieși din încăpere .
Erau deja foarte mulți reporteri și fotografi , iar Harry încerca să-și facă loc printre ei . O femeie grasă se împingea în față , trăgândul pe Harry înapoi . Un bărbat se izbi de el , iar șapca îi căzu . Un țipăt de femeie se auzi , apoi toți reporterii începură să se îmbulzească spre Harry . El înjura în mintea lui . Încercă să-și facă loc ; trecu pe sub cotul unei doamne , sări peste un gărduț , se împletici în niște flori , apoi o luă la fugă de-a lungul străzii . Oamenii veneau după el , dar el era antrenat pentru astfel de situații . Făcu curba la stânga și intră în primul magazin pe care îl zări . Se izbi cu spatele de ușă și începu să respire greoi . După câteva secunde își dădu seama că era un magazin cu haine pentru femei , iar toate fetele cu tricouri în mână se holbau la el .
CITEȘTI
Fake for 2 weeks // H.S.
Fanfiction”Glumești ?” pufni ea . ”Mă tem că nu prea am de ales ... ” ”Apoi nu te mai văd în viața mea ?” ”Da . Promit că nu o să mă mai vezi ! Două săptămâni ne prefacem , apoi revenim la viața normală” Multumesc @_Dalida_ pentru coperta .