Naam: Mensen noemen hem the Puppetteer maar hij heet Jake Banzi
Leeftijd: honderden jaren oud maar lijkt 16 jaar of 17 jaar.
Karakter: geheim maar hij heeft 2 kanten Good and Evil.
Uiterlijk: (dat meisje is een lijk en de jongen onderin is Jake met gereedschap)
Valt op?: hij heeft nooit liefde gevoel dus zeg maar gewoon beide
Geschiedenis: hij was geboren in een arme gezin met alleen zijn vader en moeder. Samen met zijn vader maakt hij rond zijn vijfde jaar poppen en verkocht die voor geld om te overleven. Zijn moeder was erg ziek en overleed op Jakes 6de verjaardag. Om Jakes pijn te verzachten maakte zijn vader een pop die op zijn moeder leek met betoverde draden. De pop leefde en Jake had plezier. Zijn vader genoot van zijn blijdschap uiteindelijk maakt hij een grote fout. Hij had de draden had hij gestolen van een duivel op aarde. Zijn vader werd als straf opgehangen/opgeknoopd voor Jakes ogen. Zijn verdriet en pijn over zijn ouders maakt een psychopaat in hem. Hij begon mensen te straffen door moord en ze te veranderen in poppen. Zijn moederpop lijdt verdriet hoe haar zoon zo verder is gekomen op het duistere pad.
Likes/Turn ons: weet hij niet.
Dislikes/Turn offs: weet hij niet.
Extra?: hij is een soort Creepypasta.