BOGDAN la majoratul lui

21 0 0
                                    

Buna mă cunoașteți deja numai că acuma am împlinit 18 și mă bucur am întâlnit și o fata drăguță care e chiar prietena mea și o chiama Laura și numele ei de familie e Marc . Dar îmi place de ia așa de tare încât am prezentato și familiei mele tata a zis că seamănă la chip cu sora mea lafel și mama nu prea mi-a venit sa cred pentru că no cunoșteam pe sora mea in realitate dor din poze dar tot țin la ia chiar daca ia în pământ dar mă veghează de acolo de sus și mă bucur pe o parte și pe una nu sunt 18 ani de când a decedat . Dar sa nu uit azi trebui sa zâmbească și am aflat ceva că prietena mea o cunoștea pe sora mea chiar a și sunat la 112 și  ajutato dar nu înțeleg de ce nu a trăit  știu că mi-a zis prietena mea că o blastemase sora mea iar prietena mea ia zis că de ce a bleatemato pentru că ia zis că ia sufletul și chipul e de fata iar sora mea a dat sa treacă strada și nu sa uitat a în stânga și dreapta a trecut pot și simplu și fix in momentul ăla vene un tir cu viteză și a loviți pe sora mea. Ori cum acum nu mai contează așa de tare mama a trecut cu greu la fel și tata dar nu au uitatao de toate clipele frumoase și să vă spun sora mea a murit la 13 ani fix când împlinise 13 ani adică de zioa ei nașpa nu eu zic că da  . Și mi spus mama că deabea aștepta să scoată buletinul dar din păcate nu a mai apucat trist 😟😟. Mama bate la ușă te poți duce tu că eu îmi scriu i jurnal a venit Laura , Luca ,Cristi,Edi , Marius , Cătălin și bine înțeles Marian.                                   Cam atât cu capitolu 3 va urma și capitolu 4 încurând .

Fata , BaiatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum