Bogdan și nesdravanile lui

17 0 0
                                    

Buna eu sunt Bogdan mă bucur că am așa o familie chiar daca sora mea a murit nu prea suntem fericiți eu am deabea 1 an și mă joc cu mama și câinele meu și tata . Noi in fiecare zi mergem la cimitir la sora mea care a decedat acum 1 an . Puiule hai sa ne culcam că tati a plecat la muncă . Ei bine acum o să mă culc noapte buna . Vai casa mea e in flacăre puiul mame hai trezestete că a lot foc casa am sunat și la 112 și au spus că vin in 5 minute au sosit . Buna ziua nu va panicat o să urc eu cu scara sa vă scot pe geam . Ok . Dați bebeluși primul , lotul , dați câinele ,lotul , haideti și dumneavostra , ok ,dar îmi puteți spune de ce a lot foc casa . Da casa dumitale a lot foc din cauza că sa uitat aragzul pornit și langa un fund de lemn . Ok mulțumesc pentru informația data . Buna sun eu dinou Bogdan acum stau la mamaia mea cu familia mea azi e zioa mea am împlinit deja 10 ani sora mea acum e decedată de 10 ani nu prea mă bucur plâng în fiecare seară după ia  chiar daca nu am apucat și cunosc dar am văzut niște poze cu ia și mama mi-a zis că o chema Amalia Chitus  ( Chitusi fund numele de familie )  da deabea aștept să  vina prieteni mei Andrei și Alin la mine sa ne jucam pe presei meu și restul invitaților verișorul mei care îi chiama  Luca , Marian ,Denis , Cristi , Edi  , mama bate la ușă iupi au venit verișori mei și prieteni mei trebui sa mă duc să mă joc cu versorii mei și prietenii pa .                                         Asta a fost capitolul 2 , o să vina și capitolu 3 .

Fata , BaiatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum