C A P I T O L U L 1

129 2 2
                                    

Diferite prețuri se aud de peste tot. Unul dă 3 mioane, altul 3 jumate, dar doar un bărbat nu spune nimic. Stă în colțul lui și doar se uită la scenă. Toate suntem aliniate în rând.

- Cât vrei pe cea din stânga ta?!

Se aude vocea celui tăcut. O voce groasă și impunătoare. Părul de pe întreg corpul mi se zbârlește și răceală din vocea sa îmi îngheață sângele în vene. O adiere rece îmi străbate spatele și pielea mi se face de găină. Și se pare că nu sunt singura de pe scenă.

Abia acum observ un bărbat lângă acesta. Amândoi sunt la costum. Negru, cred. În colțul în care stau cei 2, e o umbră care nu l-e permite să-și arate chipurile. De la gât în jos, se vede doar îmbrăcămintea. Pantofii de lac, negrii, l-e dau un aer important și sfidător.

- Cât oferi?

Se aude glasul celui de lângă mine. Patronul clubului la care lucrăm. O dată pe săptămână este o licitație în care una dintre noi este vândută unui miliardar. Kyle, cel care deține clubul, ne îngrijește bine. Toate suntem dansatoare la bară și de fiecare dată când suntem cerute în privat, suntem echipate în cel mai sexy costum din debara. Avem halate pe noi când parcurgem drumul din separeu până în cameră în care suntem cerute pentru a nu fi văzute de curioși. În plus avem câte 5 prezervative la noi de fiecare dată. Dacă uităm, sau, cel care ne vrea refuza să folosească prezervativul, avem în separeu toate felurile de pastile. De dureri, alifii, anticoncepționale și lista poate continua. Suntem tratate bine. Dacă nu vrem să mergem într-o seara într-o cameră, merge alta, chiar dacă prețul e jumătate din ce a oferit clientul.

- Îți dau 10 mil...

Si licitația se închide. Ne îndreptăm toate spre separeu nostru și ne pregătim să intrăm pe scenă. De data asta suntem 3 pe scenă. Suntem cunoscute drept "tripletele". Nu suntem surori dar facem mereu sincron când suntem pe scenă.

- Fetelor! Azi nu trebuie să munciți! Mergeți la ai voștrii, distrați-vă! Maine e duminică și, chiar dacă normal e deschis, vom închide! Nu vă faceți griji, nu vând locul!

Si dispare de unde a și apărut. Dar eu ce fac? Toate fetele merg la prieteni, iubiții sau părinți mâine. Eu unde să merg? Ai mei nu mai vor să audă de mine de când m-au băgat aici. Am avut noroc că Kyle ma luat fără să spună nimic. Dacă nu mă angaja direct, cine știe unde aș fi ajuns acum. Într-un bordel unde toate ar fii curve adevărate și sunt gravide. Plus nu aș fi fost îngrijită dacă unul m-ar fi rănit. Cine știe cum aș fi ajuns.

Fug după Kyle după ce îmi iau halatul pe mine și îl caut cu privirea. Îl găsesc la intrare unde îi salută pe toți cei care au venit aici. Unul dintre barbari se oprește în dreptul lui Kyle și amândoi încep să vorbesc. După un timp, bărbatul scoate doua teancuri de bani și îi le arata lui Kyle. Cel de lângă el scoate 3 și Kyle stă puțin pe gânduri. Apoi spune ceva și cei doi doi dau mâna. Kyle ia banii și vine direct spre mine.

- Sonya! Am vesti bune. Domnul Grove te-a cumpărat. Îți faci bagajul cu hainele pe care le ai, iei ce îți mai trebuie și mergi cu ei. Vorbim înainte să pleci.

Si dispare. Mă uit la domnii de la ușă și îi văd cum vorbesc între ei. Merg înapoi în separeu și las lacrimile să-mi cadă. Miranda, Erika, Samantha, Lydia, Mascha, Alice, Mary, Sarah si Hope vin la mine alarmate.

- Sonya, ce sa întâmplat? De ce plângi?

- Erika! Am fost vândută! Chiar acum 5 secunde Kyle mi-a spus că am fost cumpărată de doi bărbați.

Spun cu glasul stins și toate mă iau în brațe. De când ne știm, suntem ca surorile. Nu ne judecăm pentru ca știm cum se simte cealaltă. În fiecare zi curățăm împreună localul. Ne machem una pe alta, dormim împreună, ne ajutam la nevoie. Cu alte cuvinte, suntem de ne despărțit.

"Yes, My Lord!"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum