1. část (drabble) - hlasování

541 42 86
                                    

A zde jsou již všechny přihlášené texty z první části zadání, za které můžete hlasovat! Hlasovat můžete do 2. března 23:59!

Kolikrát můžu hlasovat jako soutěžící?
Každý soutěžící by měl v této části (1. část (drabble)) hlasovat dvakrát. Pokud se mu však zalíbí víc textů, může hlasovat za víc. Jeho počet hlasů je neomezený.

Můžu hlasovat za svůj text?
Ne. Pokud se tak stane, hrozí vyloučení ze soutěže.

Kolikrát můžu hlasovat, pokud nesoutěžím?
V této časti (1. část (drabble)) jednou.

Jak hlasovat?
Stačí do komentáře pod tuto část napsat číslo textu, za který chceš hlasovat. Pokud hlasuješ za víc textů, je na tobě, zda všechna jejich čísla napíšeš do jednoho komentáře anebo odděleně do více komentářů.

Nesmutněte, pokud váš text nezíská žádné body. Mé hlasy a hodnocení všech příběhů  bude mít na umístění také vliv. To publikuji 3. března.

V případě jakýchkoli dalších dotazů se neváhejte zeptat!

V případě jakýchkoli dalších dotazů se neváhejte zeptat!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

TEXT ČÍSLO 1
Přišel domů a ze zvyku si sedl k počítači. Zapnul jedno ze stovek videí ze složky Oblíbené a bez dechu sledoval obrazovku. To, co se na ní odehrávalo bylo prostě nádherné. Nemohl odtrhnout oči.

,,Kdy jsi nám jako chtěl říct, že máš manželku?" ozvala se po pár hodinách jeho matka.

,,Nikdy?" Bylo to tu zase. Ztratil se ve sledování videa a zapomněl na vše okolo.

Než mu mohla matka vmést do tváře cokoli dalšího, zazvonil telefon.

,,Tady nemocnice Na Bulovce, vaše diagnóza je jasná. Jste závislý na vodopádech. Přesněji na sledování videí, kde voda padá v čarách a provazcích dolů."

TEXT ČÍSLO 2
„Vypadá to na částečné ochrnutí. Je mi líto, ale už nikdy nepoletí."

„Cože? Vždyť ten vodopád jenom štrejchnul!"

„Diagnóza mluví jasně. Kost křídelní má přeraženou a je štěstí, že to pak vybral."

„Jo, naštěstí to nevzal přímou čarou k zemi. Ale vždyť jsme to tamtudy brali tolikrát, a pokaždé se vyhnul! Stal se z toho zvyk."

„Já vím, že to pro vás musí být těžké, ale věřte mi. Dech má klidný, žádný zánět jsme neobjevili. Dostane se z toho, ale rozhodně už se nikdy nevznese. Mám mu to říct?"

„Ne, děkuju. Řeknu mu to sama. Bude to pro něj těžký."

TEXT ČÍSLO 3
Nikdy nebolo mojim zvykom nedočkavo prechádzať po izbe umierajúceho a emocionálne vzdychať nad telom mŕtveho. No diagnóza tejto konkrétnej ženy prinútila moje mŕtve srdce veselo zatrilkovať. Moja žena. Krehky ľudská a nádherne smrteľná, zomiera...

Šílená drabble soutěžKde žijí příběhy. Začni objevovat