Zadání soutěže

872 44 40
                                    

Šílená drabble soutěž je rozdělena na dvě části. Každá z nich nabízí jiné možnosti zpracování.

Zadání částí je zpracováno přátelsky pro všechny žánry, žádný tedy není zadáním preferován (například výběrem nespisovných slov či slov, která svým významem evokují komedii či horor).

Pokud se chcete soutěže zúčasnit, je potřeba napsat obě dvě části.

1. část
V této části je vaším úkolem napsat text o rozsahu přesně sto slov (tedy drabble). V textu musí být použita tato slova:

čára
diagnóza
zvyk
dech
vodopád

2. část
V druhé části soutěže přichází na řadu poněkud volnější zadání, které zní následovně: Napište dvě stě slov dlouhý text (neboli double drabble) inspirovaný či vycházející z tohoto citátu:

"Naše povaha je už taková, že když jsme dosáhli velkých věcí, toužíme po ještě větších."

(Christian Morgenstern)

____________________________

Q&A

Lze povinná slova skloňovat anebo je používat v množném čísle?
Ano, povinná slova (čára, diagnóza, zvyk, dech, vodopád) se mohou libovolně skloňovat či používat v množném čísle.

Lze v textu povinné slovo užít více než jednou?
Ano, vrchní limit použití povinného slova není určen, může se tedy v textu objevit jednou až tolikrát, kolikrát to autor uzná za vhodné.

Mohou se povinná slova používat v libovolném pořadí?
Ano, mohou. Rozhodně se v textu nemusí psát postupně dle toho, jak jsou v zadání vypsaná za sebou.

Co se stane, pokud v textu nebudou všechna povinná slova?
Za každé chybějící slovo se odečítá jeden bod z mého závěrečného hodnocení.

Jsou povoleny všechny žánry?
Ano, a to i včetně poezie či fanfikce. Jediné, na co by si měli soutěžící dávat pozor je, aby jejich text neporušoval pravidla Wattpadu.

Musí být text v češtině?
Text by měl být buď v českém anebo v slovenském jazyce. Občasné cizí slovo pro zpestření či vykreslení situace je však také tolerováno.

Mohu do svého textu z druhé části vložit citát ze zadání?
Ano, i společně s ním však musí mít text přesně 200 slov.

Co se stane, pokud text mine požadovaný limit slov a nebude jich mít přesně sto či dvě stě?
Pak bude soutěžícímu z mého závěrečného hodnocení odebráno tolik bodů, o kolik slov počet minul.

Mohu své texty publikovat i na svém wattpad profilu/kdekoliv jinde?
Ano, ale až po skončení soutěže (4. března 2020) z důvodu zachování anonymity.

Šílená drabble soutěžKde žijí příběhy. Začni objevovat