İLK KARŞILAŞMA

45 47 0
                                    

Bir gün Üniversite dörde giden üç tane arkadaş varmış. Gökçe, Gökçenaz ve azra bir gün okul'un bahçesinde bankta oturuyolar- mış.

Ve tam karşılarından üç tane yakışıklı erkek geçtiği anda içlerinden en yakışıklısına Gökçe aşık olmuş ve kızlara; kızım şu çocuk çok yakışıklı deyilmi yaa demiş. Ve ordan azra; yo abartma o kadarda deyil yani der ama sadece kıskançlığından dermiş. Ve ordan gökçe; boş yere kıskançlık yapma keyfimiz kaçmasın der.

Ve azra; gerizekalı her yana bakınca yakısıklı erkek görüyorum senimi kıskancam boş yapma be der ve olayı büyütür.
Gökçe; sıçtırtma ağzına deyince
Gökçenaz; kızlar ufacık bişe için kavga etmeyin allah aşkına dese de dinlememişler ve bağırmaya başlayınca

Gökçe'nin hoşlandığı çocuk yani Emrullah ve arkadaşları onların yanına gelince gökçe heycandan ne yapıcağını şaşırır ve hemen kendini düzenler.

Emrullah; noluyo sakin olun sesiniz ta nereye kadar geliyo rahassız olanlar var.
Gökçe; pardon canım ya düşünemedik. Derken o anda Emrullahın sevgilisi hafsa gelerek Emrullahın koluna girdi.

Ve; aşkım noluyo dediği anda Gökçe büyük bir şok geçirdi ve ; a sevgilin mi? diyerek bir yanıt bekledi.
Emrullah; evet sevgilim bi sakıncası mı var?

Gökçe; yoo sordum neyse bizim işimiz var der ve arkadaşlarıyla ordan uzaklaşır.

Gökçenaz; gökçe kendini boşa yorma çocuğun sevgilisi varmış.

Gökçe; ben oçocuğu aklıma koydum bırakmıycam.

Azra; vallaha karar senin kararın ne istersen yap. Der

(Ve kızlar birlikte yaşadıkları eve giderler ama o akşam başlarına geleceklerden habersiz bir şekilde.)

BÜYÜK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin