Vzdát se

380 32 10
                                    

Muž v kovovém obleku se řítil oblohou. Pod sebou spatřil dvě malé tečky. Rychle sletěl dolů a informoval JARVISE. ,, Budu potřebovat lasery, přehled situace a až to skončí, co nejrychleji odsud vypadnout." Obrátil se na Vultura. ,, Tak pojď, ty hajzle." Vmetl mu do těla pořádnou dávku laseru, která ho odhodila stranou. Bylo po všem. Nečekal, že to bude tak snadné.  PANE, JE TU I PARKER, ozval se JARVIS. Tony se rychle otočil. ,, Ale ne. Sakra, sakra, sakra. Jarvisi, životní funkce?" 

VELMI KRITICKÉ, PANE. MÁM ZAVOLAT BANNERA?  

,, Jo. Řekni mu, ať přijde do Stark Tower, už to tam zná," řekl Tony, ani nezvedl oči od bezvládného těla. Opatrně ho uchopil do náruče a vzlétl. 

Když dorazil domů, panovalo tam čiré pozdvižení. Předal Petera Bruceovi a odešel do svého pokoje. Sedl si na postel a složil hlavu do dlaní. Měl tam být dřív. Kdyby dorazil včas, nemusel teď Peter bojovat o život. Kdyby... 

,, Jsi v pořádku?" 

„Co? Jo, ani ne, Pepper," odpověděl, když ji uviděl ve dveřích. Sedla si k němu, objal ji kolem pasu. Chvíli jen tak seděli. Tony zhluboka dýchal, snažil se ovládnout své pocity. Nakonec to vzdal a rozplakal se jako malý. Pepper ho políbila na čelo a hladila po vlasech, dokud že sebe nedostal veškeré selhání, vztek, smutek a strach. Podíval se na ni uslzenýma očima. ,, Není to fér,"zašeptal. ,, Není to sakra fér." 

,, Já vím, Tony."

Zvedl se a pomalu vyšel z místnosti. Došel k laboratoři a otevřel. Peter ležel na posteli, kolem sebe spoustu přístrojů. Sevřelo se mu srdce. Přistrčil si židli od pracovního stolu a posadil se. Banner ho chvíli pozoroval, potom se zvedl. Potichu za sebou zavřel dveře. Dlouhou dobu seděl Tony ve tmě, ztracený v myšlenkách. Teprve k ránu usnul. 

Neprobudilo ho ani tiché cvaknutí kliky. Bruce zkontroloval Petera, sebral ze stolu nějaké papíry a odešel. Ani Pepper se neodvážila Tonyho rušit. Zůstal tam ještě jednu noc. Byl vyčerpaný, z prosezených nocí ho bolelo celé tělo, ale neodešel. Zavrtěl se ve snaze najít lepší polohu. Opřel si hlavu o kolena a znovu usnul. Probudila ho až známá slova. ,, Pane Starku? "

Peter se na něj díval svýma hnědýma očima. Tonymu se málem zastavilo srdce. Prudce se nadechl a potom kluka objal. ,, Au, pane Starku, to bolí," sykl Peter. Tony se rychle odtáhl. ,, Promiň," zamumlal. ,, Jak ti je?" 

„Celkem to jde, ale mám pocit jako by mě někdo roztrhal na kousky a zase slepil dohromady."

,,Vždyť přesně to se taky stalo. Dal jsi Bannerovi dost práce. Jseš bojovník, mladej."

                            ___________.                       ____________.                   _____________. 

Peter Parker se zadíval do mobilu. Už hodinu bloudil městem. Ne, že by se ztratil, nechtělo se mu domů. Stejně by tam byl sám. May byla někde s Happym, říkala, že se vrátí až pozdě večer. Poslední dobou se takhle toulal často. Byl to jeho způsob, jak se zabavit. Tony Stark je mrtvý. Tahle myšlenka ho pronásledovala všude. Bylo to něco, co mu ani nepřipadalo možné. Že by on, slavný Iron Man mohl zemřít. Zdrtilo ho to, byl naštvaný sám na sebe, protože věděl, že Tony tuhle misi podnikal jen kvůli němu. Ale neměl se komu svěřit. May, Ned, ani Happy by to úplně nepochopili. Pepper se po smrti svého manžela uzavřela do sebe a malou Morgan tím nechtěl zatěžovat. Připadal si úplně sám. 

Aniž by si to uvědomil, došel až ke dveřím od bytu. Otevřel, skopl boty a zavřel se k sobě do pokoje. Dlouho jen tak ležel v posteli. Poté se konečně rozhodl. Vstal a odešel do koupelny. Zvonek u dveří, který po chvíli zazvonil už neslyšel. 

Pepper ještě chvíli zvonila, než si všimla, že dveře jsou pootevřené. Chtěla se Peterovi omluvit za to, jak se k němu chovala. Volala ho, ale nic. Teprve když vešla do koupelny, uviděla ho. Ve vaně. Z obou zápěstí mu crčely potůčky krve. 

                            ______________.                              ______________.                     ___________  

Omlouvám se za toho Vultura, nikdo jiný mě nenapadl. Upřímně, tahle jednodílovka mě málem rozbrecela. 



Vzdát se✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat