Jennie
O günü geride bırakmıştım. Ikı gün geçmişti ve kolyeyi tabiki takmıştım. Şuan hastanede bacagimin sargisini açıyoruz hemşireyle .
Hs = bekledigimizden çabuk iyilestiniz jennie hanım .
Jennie: teşekkür ederim.
Sargı dan sonra hastaneden çıktım ve eczaneden gerekleri kremleri alıp eve doğru yol aldım . Yolda ise düşünüyordum .
Taehyung ' u iki gündür görmüyordum. Umarım kötü birşey olmamıştır...
Apartmana girerken aynı anda biri cıktı. Birine benzettim ama kim ?
Eve girdiğimde kai aradı.
Jennie : efendim?
Kai : abla sana daha önce söylemeliydim ama
Jennie : kai ne oldu söylesene .
Kai : doğumgününden sonra herkes dağılınca bende çıkmak üzere kapıyı açarken bir anda ıcracılar geldi ve herşeyi alıp götürdü. Ve jisoo noona nin yalanı gerçek oldu . Bende şuan busan a doğru yoldayım .
Jennie : ne diyorsun kai ?! Neden gidiyorsun ?! Neden jisoo bana birşey demedi ?
Kai : onu bende bilmiyorum ama gitme nedenim ise amcamın çalıştığı SM şirketine gidiyorum çünkü teklif geldi .
Jennie : neden bana haber vermedin ?
Kai : veriyorum işte .
Jennie : neyse tamam kapat bende jisoo 'yu arayacağım .
Telefonu kapatıp hemen evden geri çıktım ve dükkana doğru ilerledim . Jisoo unnie 'yi aradım .
Dııt dııt dııt
Açmadı
Bende adımlarımı hızlandırıp dükkanın önüne geldim ,
Hicbir şey kalmamıştı . Kiralık dükkân yazısını görünce gözlerim doldu . Şimdi nerede çalışacaktım?
Bir saniye !
Jisoo unnie'ye hala ulaşamadım.
Tekrar , tekrar, tekrar , en sonunda açan oldu .
A: pardon kimsiniz ?
Jennie : şeyy yalnışlikla oldu sanırım pardon
A:peki
Arama sonlandırıldı ...
Neler oluyor böyle ? Belki evindedir . Hemen oraya gitmeliyim.
( 10 dk sonra )
( kapı çalma sesi )
Açan yok , belki pencereden gözükür... hayır ya perdeler kapalı .
Ne yapacağım jisoo unnie yok , kai gitti , dükkanım gitti , Taehyung da yok !
Gozyaslarim yavaş yavaş yanağımdan süzülürken eve doğru gidiyordum . Ama lanet olası bir taş beni düşürdü ve bacağım çok pis acıdı. Etrafta kimse de yoktu . Ben zar zor kalmaya çalışırken bir ses duydum .
X:yardım edebilir miyim?
-----------------------------
ACABA X KIM ?
TAEHYUNG VE JISOO NEREDE ?
JIMIN NE ZAMAN ORTAYA CIKACAK ?
JUNGKOOK TAN HABERLER NE ?
Okumaya devam edin 💟
O K Ş A N D I N I Z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAENNIE- Dream
General FictionBirbirine sonsuza dek bağlanmış olan 2 kalbin hikayesi ...