"Etrafta sağlam bir şey bırakmamışsın."
Dedi kapıdan içeri girerken.Sinirle alev püskürten gözlerini Rose'ninkilerle buluşturduğunda titredi kızcağız baştan aşağıya.
"Bugün çok iyiydin."
Derken ona doğru yaklaştı bir kaç adım.Jaebum dinmemiş öfkesi Rose'nin şefkatli bakışları ile uçup gitmişti.
O kadar yumuşaktı ki konuşması karşısında bırak Jaebum'u kızgın bir boğa çıksa gardını indirirdi anında.
Oğlanın omuzları çökerken kıza doğru yaklaştı.
"Kaybettim.""Önemli değil."
Derken çekingence uzattı elini omzuna.Bir anda parlamak gibi huylar edinmişti şu son bir yılda. Her an ne tepki vereceğini kestirmek zordu.
Arkasındaki sandalyeye onu oturttuğunda kenarda hala sağlam duran ilk yardım çantasına uzandı.
"Yaralarını saralım tamam mı?"
Jaebum yavaşça kafasını sallarken gözlerini güzel kızın yüzünden ayırmıyordu.
Her haline tanıklık ettiği bu kız hep güzeldi, şefkatli ve sabırlıydı."Her zaman yaralarımı saracak mısın Rose, ne olursa olsun?"
Diye sordu.Kız kaşını temizlemeyi bırakıp ona döndü.
Bu bakışlarını çok uzun zamandır görmüyordu."Elbette, ne olursa olsun."
Dedi ve işine devam etti.Kaşını temizleyip elmacık kemiğine geldiğinde Jaebum onu bileğinden tutup durdurdu.
Rose'nin korkak ve çekingen bakışları ona döndü hemen."Beni seviyor musun?"
Rose hiç düşünmeden cevapladı sorusunu.
"Seni seviyorum."
Lakin sanki düşünse bu kararından vazgeçecek gibiydi.
•
vvvvv: benimde yaralarımı sar chaeyoung
beni de onun gibi sorgusuz sualsiz sev
yanıp tutuşan kalbimin senin merhametinle sönmesine ihtiyacı var.
(İletildi 01.10)
(Görüldü 07.09)roserey: benden mi hoşlanıyorsun?
sevgilim var ve bana bunun için yazman çok yanlış lütfen yapma.
Jaebum görürse yanlış anlayabilir.
(İletildi 07.11)
(Görüldü 10.45)vvvvv:senden hoşlanmıyorum chaeyoung merak etme
(İletildi 10.45)
Ah Taehyung ah ne bu çektiğin be aşko..
💜💙💜💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he loves & wants || vrosé✔️
FanfictionTaehyung seviyordu ve istiyordu. Baran-ı Elmas... Seni gören yağmur damlaları su olmaktan utanıp birer elmasa dönüştü. Çünkü güzelliğin karşısında bir hiç olmaktan korktular. Mini Fic. Dram-Psikolojik 24.02.20 - 11.05.20 Angst.