1.bölüm

91 18 29
                                    

Sadece bir tane hayatın var ; nasıl harcamak istersin ?
Üzgün olmak istiyorsun ,pişman olmak mı? Kendini sorgulamak mı istiyorsun ? Kendinden nefret etmek mi ? Seni yoran insanların peşinden koşmayı bırak. Kendine inan
Seni iyi hissettiren herşeyi yap ve risk al  çünkü sadece tek bir hayatın var kendini gururlandır !

Ben umay KARAN ; hayat bana hep sağlam kazıklar atsa da az güldüm az ağladım ,çok biriktim kalbim kırıldı ama ayakta kaldım . Lisede birkaç derste başarısız olmama rağmen mezun oldum ailemle zor zamanlar atlattım ,atlatıyorum .en yakın arkadaşlarım beni hayal kırıklığına uğratsa da yeni insanlarla tanışmaya çalıştım, olmadı.

" benimki bir sabah değil ,hiçkimse hiçbirşeye sahip değil  .zenginin parası fakirin gururu.. gökyüzü hala bizim diyenler var . Şu dünyanın  hiçbir şey o ekisik değil sevgilim benim senden başka kimsem yok sahi sen neden yoksun ? "

Siz hiç sevdiğinizi kaybettiniz mi ? 
Ben KAYBETTİM ...

(2 yıl önce)

Durmaksızın koşuyordum ... gittikçe yollar uzuyordu sanki . Önümdeki insanları umursamazca aşıyordum bian nefessiz kaldığımı hissettim ve durdum.  Kafam çok karışık bilincimi kaybediyormuş gibi hissediyordum sahi ben nereye koşuyordum .!  Gözlerimin karardığını hissettim ....

(....)

Bazı sesler duyuyordum ,sesleri ayırt etmek çok da zor değildi bağırmak istiyordum ama sesimi duyuramıyordum nedense ne oldu bana. Hemşireler kendi aralarında konuşuyorlardı "şok  nedeniyle bayılmış olmalı " dedi birtanesi hemşirenin bu sözüyle gözlerimi araladım .zorda olsa dudaklarımı arayarak "Bana ne oldu " diyebildim sahiden bana ne oldu neden buradaydım hiçbirşey hatırlamıyordum aklımdaki düşüncelere dalmışken hemşirenin sesini duydum ve dikkatimi ona verdim
" Şok nedeniyle bayılmışsın, ailene haber verdik birazdan gelirler merak etme "
O an aklıma aldığım haber geldi...
Deniz trafik kazası geçirmişti...

Selam arkadaşlar bu ilk kitabımız  seveceğinizi umuyoruz (iki kişiyiz)^^ kitabın devamı gelecek biraz meraklanmanızı istedik  bu yüzden bu bölüm böyle bitti ... yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyoruz:)

KARAKTER TANITIM
Her bölümde bir adı geçen karakterleri size taniticaz

Umay KARAN; 19 yaşında ünüversite 1 öğrencisi birçok sorunla yüzleşmek zorunda kalıp hayatına bir duvar ördü o duvarı tek bir kişi yıkmıştı ama  o kişiyi de kaybetmişti  yanlızlık onun bir parçası olmuştu...

Deniz ARAL;19 yaşında ünüversite 1 öğrencisi bu hayatta tek sevdiği umaydı ama hayattan koparılmıştı hayat onun mezarı olmuştu.....

𝗩𝗜𝗦𝗔𝗟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin