Belki kalır ya da geri döner belkide bir yolunu bulur hissizleşirsin unutma , unutmak ne bir intikam ne de bir yenilgidir birini sonsuza kadar hatırlamamak ona verceğin en büyük ceza , kendine yüklediğin en ağır yüktür . Gerçi artık görüyorsun ve bitti rüya , dinlen. Dağılan parçalarını al ve kendini tekrar toparla bu lisede ilk görüşte aşık olmak ve sonra hayal kırıklığınva uğramak kadar aptalcaydı bunu kabul et ve yenilen ,tazelen .Çünkü hayatın bir kişinin iki dudağı arasındaki iki sözcüğe bağlı değil ,sen asla basit değilsin ,kendini tüketme..
(...)
Aklıma gelen haberle takara şoka uğramıştım o an düşündüğüm tek şey ne yapacaktım nasıl çıkacaktım burdan nasıl sevdiğimin yanına gidecektim sevdiğim trafik kazası geçirmişti ve ben elim kolum bağlı buradaydım ne yapacaktım?!
Kolumdaki serumu çıkardım ve bağırmaya başladım "nerde deniz onu bulmam lazım yanına gitmem lazım " diye bağırmaya başladım kendimi tutamıyordum ayağa kalkmaya çalışıyordum ama hemşireler kollarımı sıkıca tutuyordu ve kolumda bir acı hissettim etraf kararmaya başlamıştı ve yavaşça gözlerim kapandı
(...)
Saçlarımda birinin elini gezdirişini hissettim gözlerimi yavaşça araladım annem başucumda duruyordu yavaşça yaklaşıp saçımdan öptü "iyisin dimi kızım hemşirelere haber vereyim mi ?" Dedi ilk defa benim için bu kadar endişelenmişti dudaklarımı yavaşça aralayarak "gerek yok daha iyiyim " dedim ve tekrar o Sorular kafami kurcalamaya başladı başımda yoğun bir acı hissediyordum doktorun içeriyle girdiğini fark ettim "nasılsınız bakalım umay hanım?" Dedi tekrar sorguluyordum bana ne olmuştu dudaklarımı aralayıp "başım çok ağrıyor sadece " Diyebildim annem yanımdan kalkıp doktorla konuşmaya giderken aklıma tekrar o an geldi deniz sevdiğim nerdeydi ona en ihtiyaç duydugum anda neden yanimda değildi acaba hastanede olduğumu bilmiyor muydu ..
Kapı açıldı ve annem geldi "hazırlan kızım doktor evde de dinlenebileceğini söyledi "yavaşça doğruldum annem kıyafetlerimi topluyordu sahi ben kaç gündür burdaydım artık aklımdaki sorular dayanılmaz bir hale gelmişti "anne ne oldu ben neden burdayım? " başımda tekrardan bir acı hissettim annem sessiz kaldı ve biraz durduktan sonra " hadi kalk gidelim" dedi neden soruma cevap vermemişti Tekrar yüksek bir tonla sordum " anne soruma cevap verir misin neden buradayım ben ?!!" Boğazını temizleyerek ve titreyen sesiyle "deniz ... deniz şuan yoğum bakımda " dedi o an bütün olanlar aklımdan bir bir geçti herşeyi kesik kesik az da olsa hatırlaıyordum titreyen dudaklarımı aralayıp "hemen ona götür beni " diye bağırdım lavaboya doğru koştum
Aynaya bakamıyordum bile saçım dağılmış bir halde göz altlarım morarmış bitik bir haldeydim elimi yıkayıp lavobodan çıktım ve aynı hastanenin yoğum bakım bölümüne gidiyorduk ikimizde aynı hastanedeydik ama bir o kadar da uzaktık aklımdan geçiriyordum ona birşey olmayacaktı ben onsuz yapamam.
Yavaşça yaklaştım annesini babasını bitmiş bir halde gördüm bu beni daha da fazla etkilemişti yanlarına doğru gittim annesi hızla ayağa kalkıp bana hakaretler edip suçlamaya başladı gözleri ağlamaktan kıp kızarık olmuştu saçları dağılmış bir haldeydi iteliyordu beni ama ben sadece tek bir yere odaklandım deniz oradaydı vücudunda fazlasıyla cihazla orada yatıyordu yanına gidip " burdayım sevgilim ben geldim " demek istiyordum annesinden uzaklaşıp cama doğru gittim ellerimi cama dayadım gözlerimden yaşlar istemsizce akarken sevgilimi izliyordum elinden tutamıyorum bak ben geldim diyemiyordum onsuz yapamazdım o yoksa ben neden varım ki o yokken ne önemi vardı ki hayatın o an hemşireler odaya girmeye başladı doktor da içeri girdi ne oluyordu .. sevgilimin kalbi durmuştu ..
O an ne yapacagimi şaşırdım garip edemeyeceğim bir güçle cama vuruyordum "deniz sevgilim kalk duy beni şimdi değil ne olur beni yanlız bırakma hayallerimiz vardı daha yaşayacak günlerimiz vardı hayır gidemezsin bunu bana yapmazsın kalk hadi uyan yalan de gerçek değildi de şaka yaptım de uyandır beni bu uykudan" kalbimde bir acı kafamda sesler bulanıklaşıyordu birinin beni sarstığını fark ettim " kızım sakin ol sakin ol !!! " diyordu annem durmadan cama vurmaya devam ediyordum gücüm tukenircesine . Kalp masajı yapıyorlardı ama kalbi atmıyordu hala sevdiğimin o bensiz yapamaz ki perdeyi kapatıyordu hemşireler tekrar bağırmaya başladım
"Neden neden onu görmeme izin vermiyorsunuz ne oldu sevgilime?!!!! "
Diye haykırıyordum dizlerimin üstüne düştüm elimle yüzümü kapadım durduramıyordum kendimi , ben sevdiğimi kaybediyordum tüm zorluklara rağmen birlikte yaşadığımız hayat ayırıyor bizi birbirimizdenYoğum bakımın kapısı açıldı ellerimi yüzümden ayrıp zorla sarsılan bedenimi hareket ettirip ayağa kalktım doktora yönelerek bağırmaya başladım " ölmedi dimi denizim bırakmadı beni dimi bunu bana yapmadı dimi konuşsana doktor??? " dedim titreyen sesimle doktor derin bir iç çekerek "başınız sağolsun " dedi o an dünyam başıma yıkılmıştı çığlık sesleri hastaneyi kaplıyordu denizin babası çok sakindi ama içten içe o da mahvolmuştu eşine destek olmaya onu sakinleştirmeye çalışıyordu ...
(...)
Ben artık iyi değilim gözlerimi boşluğa bakarken yakalıyorum bomboş bakıyor artık gözlerim ben umutlarımı biriktirmiştim yıllarca ne umutlarım ne umutlarimiz vardı ne hayallerimiz , zamana karıştı zaman kabusum oldu yüreğimde umutlarım suya karşıtı sensizlik bedenimi aştı be sevgilimm...
KARAKTER TANITIM
YELİZ KARAN :32 yaşında stil danışmanlığı yapıyor birçok konuda kızının yanında olmaya çalıştı ne kadar yoğun olsa da kızını asla ihmal etmedi onun her zaman en büyük destekçisi olduSEMİH KARAN : 35 yaşında KARANLAR holdingin sahibidir evden uzak sürekli seyahate giden bir iş adamıdır ailesiyle arasında bir uçurum vardır . Kızıyla en uzak baba kız gibidirler kızının hiçbir sorununu bilmez
LEYLA ARAL : 32 yaşında ev hanımıdır . Oğlu denize düşkün ve onunla en yakın olan kişidir ailesiyle daha yakın olmak için çalışmayı tercih etmemiştir eşiyle olan bağı her çift gibidir en büyük kaybı oğlunun ölümüdür ...
MURAT ARAL : 36 yaşında ARAL holdingin sahibidir ne kadar çok işi olsa da ailesiyle arasındaki ilişkiyi asla uzaklaştırmaz eşi onun en değerli varlığıdır oğlunu kaybetmek ne kadar belli etmesede ona büyük bir yara açmıştır .
Selam sevgili sevgililerim bu bolümüde böyle bitirdik birdahaki bölümde şimdiki zamanı anlatacağız sizleri seviyoruz inşallah beğenirsiniz oylarınızı ve yorumlarınızı aksatmayın ^^