Sesi çok fazla telaşlı geliyordu.
- hemen çık o evden
- ne Nasıl peki niye yani...
( dıt dıt dıt )
Kahretsin telefon kapandı . Hemen hızlı adımlarla evden uzaklaştım . Peki ne olmuştuda böyle telaşlıydı ?
Ben böyle düşünürken karşıma çıkan kaşarella bi kadınla çarpıştım. Bide bu eksikti.
- Önüne baksana yaaağ !
- PARDON.
-CIK CIK CIK
o nasıl bir parfüm kokususdur amk. iğrenç. Bildiğin parfüm şişesiyle sevişmiş. Nihayet bob un oturduğu kafeye glmiştim. Karşıdan el sallayan bob u görünce yanına gittim. Ceketimi çıkarıp , derin bir oh çekip masaya oturdum.
- Ee anlat bakalım neeymiş bu endişeli olay ?
- Abla bak bu olay oyle şakaya alınacak bi durum değil.
- Evet ?
Ne iseeğrsiğğniz ?
Lanet garsonun sesiyle laf kesildi
- Bi tane sıcak çikolata.
- iki olsun .
- ee devam et.
- evet. bak babamın hayatında başka bi kadın VAR.
Olamaz . Lanet olsun duyduklarım doğru olamazdı .. Başımdan kaynar sular dökülmüşe döndüm. Eveet !
her şey şimdi yerine oturmuştu. Evden çıkarken o kadını görmem, babamın bi kadınla konuşması.....
- SİKTİR.
hışımla ayağa kalkıp kafeden uzaklaştım. O piçe bunun hesabını sorucaktım. Hızlı hızlı yürümeye başladım. 4-5 Dk snra eve varmıştım. Eve girmek istemiyorum.
Çünkü her an yanlış şeyler görebilirim. Babamı arıycaktım !
-alo
- ne var
- hemen dışarı çık! senle bişi konuşucam.
- Geliyorum.
----------- • -----------
- Ya sen nası aşşağlık nası piç birisisin ya ? insan kızını oğlunu esas karısını hiç düşünmezmi ?
hadi eşini düşünmedin öldüğü için esas öldüğü için düşünmen lazım biliyomusun ?
Hiç ama hiç babalık yapmadın bize.
Ve bundan sonrada yapma . Ne Amy diye bi kızın ne de Bob diye bir oğlun var.
Diyip yüzüne tükürdüm. Bu evden gitme vaktim geldi artık. Son kez baktım. Ne kadar sevmesemde bu evi , annemi hatırlıyorum burada . Mis kokusunu , kahkahasını , sarılmasını , ağlamasını . Herşeyini özledim . Ağzımdan çıkan ardı ardına hıçkırık tan sonra kafeden çıktığımdan beri ağladığımı anladım. BULDUM ! Küçükken annemle sık sık gittiğimiz parka gidicem.
---------- • -----------
Yüzümde hafif buruk bi gülümseme ve hıçkırarak Ağlıyorum. Ben en azından nefret duysam bile o benim babamdı ama artık YOK ! hayatta affetmem.
aa şurdaki bank değilmiydi düştüğümde annemin bacağımı sardığı . Bankın yanına gitttim ve oturdum. Gökyüzünü izlemeye başladım . Hava kararmıştı zaten.
------- • -------
Genç ayrıca güzel bir kadının bni dürtmesiyle gözlerimi açtım .
- Hadi kalk KIZIM . Her şey daha yeni başlıyor. Kardeşinin sana ihtiyacı var.
- hı ? Tamam . kalktım sağolun
ogff ne kadar iyi niyetli insanlar var? Hdi bakalım bob beni bekliyordur. ayağa kalktım ve yürümeye başladım .Ve uyku sersemliğimden çıkıp aklıma takıldı.
KADIN BANA KIZIM DEDİ. KARDEŞİN SENİ BEKLİYOR DEDİ.
VE KADIN BİRDEN GİTTİ !
Bunları düşünmemle çığlığı bastım
NELER OLUYOR LAN ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT.
Mystery / ThrillerHayat. kısa bir labirent ten ibaret. Bazen tam herşey yolunda derken, inişli çıkışlı günler peş peşe geliyor. AMA NEREYE KADAR ? LABİRENT. Tanrının sana verdiği meleği , şeytana çevirmesinden başka daha kötü ne olabilir ? HERŞEY BİR HATAYDI. ...