Strela som sa s Lollou u nej doma. Roy ani jej rodičia nejsú doma. To je výhoda pretože sa môžeme rozprávať bez toho, že nás bude niekto počuť. Chcem sa s ňou porozprvať o tej babe. ,,Kedy ste naposledy ´uniesli´ nejaké dievča, pretože si hovorila, že ste to už veľa krát roblil." ,,No...hm pravdu povediac si už ani nepamätém. Bolo to strašne dávno, preto ma prekvapilo, že to zopakovali po takom dlhom čase. Tých dievčat nebolo veľa, možno päť a táto bola šiesta. Neviem presne prečo to Roy vôbec robí, ale mám tušenie, že si vynahrádza svoju bývalú priateľku, myslím, že sa volala Barbora, ale nejsom si tým istá. A teraz keď Roy uniesol túto babu bolo mi to zvláštne. Keď s nejakou babou skončil tak ju doviezol sem ku mne a ja som sa jej to snažila vysvetliť a trochu ju ukľúdniť. Väčšinou to nepomohlo, ale za pokus to stálo. Vždy mala zaviazané oči, aby nás nevidela. Nikdy mi žiadna nepovedala čo s ňou Roy vlastne robil, ale z ich výrazov som vždy vedela, že to nebolo nič pekné!" Neuveriteľné! ,,Vždy ju tam držal možno deň alebo dva, ale teraz je to už tretí deň a ja stále neviem kde tá baba je a čo s ňou je! Bojím sa! Jeanie strašne sa bojím, čo keď ju..." Lolla plakala, ani sa nečudujem veď je to jej brat! Jej brat je diabol, ale to jej nemôžem povedať. ,,Kde je teraz Roy a kde vlastne sú vaši?" ,,Roy... to neviem a naši..." rozplakala sa ešte viac a ja som si ju pritiahla k sebe a objala ju. ,,Naši už nejsú...stalo sa to na dovolenke keď išli na večeru a už sa nevrátili. Bolo to presne pred dvoma rokmi keď mal Roy 18, preto si ma mohol zobrať do opatery." ,,ou to som nevedela, to mi je ľúto!" ,,Už som si zvykla, ale najviac ma mrzí, že odvtedy čo rodičia...no veď vieš" neodpovedala som iba som prikývla ,,...tak sa Roy strašne zmenil, začal piť, fajčiť a dokonca bral drogy, ale s tým už prestal." ,,Hm..." nevedela som čo na to mám povedať. BUM! Buchli dvere a ja som sa mikla. Lolla sa postavila a vyšla z dverí. Otočila sa, aby skontrolovala či idem za ňou. Ja som sa v momente postavila a nasledovala ju. V hale sa vyzúval Roy aj s Addiem, Lukom a Cassidy. Addie sa na mňa usmial a ja som mu úsmev opätovala. Je milý! Roy sa na Lollu zamračil a kívol ku mne ,,Čo tu tá robí?!" ,,Je to moja kamarátka prišla sa so mnou porozprávať, nebodaj už aj to mi zakážeš?" Len na ňu flochol, ale nezakázal jej to. Uf! ,,Kde je?" prerušila ticho Lolla. ,,Kto zase?" osopil sa na ňu Roy. ,,Ona" ,,To ťa nemusí trápiť" ,,No tak dobre, nemusíš byť hneď odporný!" Roy prevrátil oči a odišiel do svojej izby. Addie a Luke odišli za ním. Lolla sa na mňa otočila a hodila na mňa ospravedlňujúci výraz. Ja som prikývla. ,,Už musím, otec by sa mal tak o hodinku a pol vrátiť domov." ,,oki pa a ďakujem" usmiala som sa na ňu a začala som sa obúvať. Medzi dverami som jej ešte zakívala a nastúpila som na bus.
***
Otec naštastie ešte nie je doma, tak som zaliezla do izby a spracovávala všetky informácie čo mi Lolla povedala. Nebojím sa o to dievča čo Roy uniesol, ale o Lollu. Bojím sa, že Roy zabudne, že je to ešte jeho sestra a spraví jej to čo tým dievčatám. Bojím sa! BUM! ARRRG! Dnes už druhý krát. Otec je už doma. Zbehnem dole po schodoch a pozdravím otca ,,čau" ,,ahoj, tak ako ti to ide bez všetkých tých vecičiek?" provokuje ma, on ma normálne provokuje! Tak teda k tejto hre sa pridám aj ja! ,,A vieš čo zistila som, že sa bez nich cítim oveľa lepšie!" urobila som fake smile, aby to vyzeralo verohodne. ,,Aha tak to ma...vidíš tak to ti to teda asi predĺžime, aby si sa cítila lepšie, nie?" Už som ho skoro zlomila a jemu sa musela do hlavy dostať táto diabelská veta! ,,Ale vieš čo ja ti neviem a čo to tak skrátiť?" ,,Ja ti neviem, vieš čo necháme to tak ako to je, dobre?" ,,hm..." toto není možné ako to robí??? Mám sa čo učiť! Idem zavolať Lolle...nie nejdem, nemám mobil! ÁÁÁ! Toto nie je možnééé! Neviem čo sa deje vo svete. Prečo?! ,,Lebo nemám mobíííííl!!!" Zakričala som na plné hrdlo a dúfala, že to otec nebude počuť! Už je neskoro idem spať!
Je tu ďalšia časť. Táto story ma začína baviť takže keď sa bude dať tak sa pokúsim to písať častejšie! :)
With love, me <3
YOU ARE READING
Member of gang [Slovensky]
AdventureMožno si všetci myslia, že som len nevinné dievčatko, ktoré svet vidí len ružovo, ale to není pravda, všetko sa zmenilo v ten deň, v ten deň keď môj otec dostal nový job v Lyone vo Francúzku. Už niesom tá stará Jean aká som bývala, som nový človek.