4. Matter of time 1/2

189 27 0
                                    

Ξεκίνησα με το να πάω βόλτα τον σκύλο. Δεν θα το έλεγε κανείς και την πιο τέλεια εμπειρία...

Flashback

'Rex, Rex σταματά!!!!' Γιατί οι σκύλοι πρέπει να κυνηγάνε ότι βρουν μπροστά τους!;!;

'ΕΙ κοπέλια πρόσεχε!' Αυτήν την φράση πάνω από δέκα φορές την άκουσα. Ο σκύλος είχε βγει εκτός ελέγχου. Είδε μια γάτα και ξέρετε...

End of flashback

Επόμενη δουλειά ήταν να ποτίσω όλα τα λουλούδια. Μου πήρε μισή ώρα περίπου αλλά τι να κάνουμε.

Έπειτα στην λίστα ήταν οι καφέδες. Πήγα στην κουζινουλα και πήρα εφτά κούπες- όσοι ήταν και οι δικηγόροι. Έβαλα την κάψουλα στην μηχανή και περίμενα. Όταν ήταν έτοιμος πήγα να βάλω στις κούπες αλλά έλα που είμαι αδέξια!

'Ουυυ γαμωτο! Και ήταν λευκό!!' Λερώθηκε το πουκάμισο μου και έκαιγε πολύ. Όχι μόνο αυτό αλλά έπρεπε να βγω έξω μετά. Πως θα έβγαινα;

'Χεϊ θες βοήθεια;' Με τρόμαξε μια φωνή από πίσω μου. 'Τρόμαξα, ε; Α βοήθεια... εμ ίσως...' ήταν ένα αγόρι γύρο στα 23 πολύ όμορφος. Είχε καστανα μαλλιά και ανοιχτόχρωμα μάτια.  ' έγινες χάλια, άσε τον καφέ θα τον σκουπίσω εγώ.'Απλό σε το χέρι του δίπλα μου και πήρε χαρτοπετσέτες. Η ανάσα του χτυπούσε τον λαιμό μου. Άρχισε να σκουπίζει τον καφέ που έπεσε στον πάγκο και εγώ έκανα άκρη. 'Ευχαριστώ...' γύρισε και μου χαμογέλασε, 'τιποτα, σιγά, αλλά εσυ έγινες χάλια. Έχεις κάτι να βάλεις;'

Έχω κάτι να βάλω; Ο Θεέ μου τι ηλίθια που είμαι. 'Ο-όχι, αλλά δεν πειράζει θα πάω σπίτι...' ποιο σπίτι εδώ δεν προλαβαίνω να κάνω τις δουλειές μου θ- 'έχω εγώ κάτι ρουχα' huh? ' η αδελφή μου μου άφησε μια σακούλα με κάτι ρούχα της στο σπίτι μου και τα πήρα να της τα πάω το απόγευμα. Δεν νομίζω να την πειράζει να τα φορέσεις.' Τι ευγενικός και γλυκός αλλά δεν μπορώ ' δεν ξέρω, μπορεί να-' πάλι με διέκοψε 'είσαι χάλια και έχεις ακόμα όλη την μέρα μπροστά σου, δεν θα είσαι με τα λερωμένα ρούχα σωστά;' Έχει δίκαιο. 'Οκευ τότε, αλλά έχω μια ερώτηση, πως σε λένε;' Χαμογέλασα αμήχανα σε αντίθεση με αυτό που έριξε ένα μικρό γελάκι. 'Mathew αλλά μπορείς να με φωνάζεις Matt. Όπως θέλεις με φωνάζεις.' Έχει ωραίο όνομα...
———————————————————

Heyyyy
Άργησα να ανεβάσω ε😅😓
(No time to write he he)

Να το καινούργιο ( ή μάλλον ένα από τα καινούργια άτομα) της ιστορίας. Τι λέτε να γίνει;

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο ( που λογικά δεν ξέρω ποτέ θα ανεβεί😬😁)

Γειααα

𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮𝐩 𝐨𝐧 𝐦𝐞 [𝑃𝐽𝑀]Where stories live. Discover now