YOLCULUK

Ben Afra Zorlu  18 yaşındayım 2 abim var ikiside birbirinden tatli  ikiside benim için çok önemli Araf  abim babama ben ve Aras abimde anneme çekmişiz şimdi odamda son kalan eşyalarımı topluyorum çünkü babamin işi üzerine taşınıyorduk Istanbul dan izmir e  gidecektik annemin bana seslenmesiyle aşağıya indim herkes hazırdı arabaya eşyalarımızı yerleştirdik ve arabaya bindik ben ortada Aras abim sağda Araf abimde solumda oturdu uzun bir yolculuk bizi bekliyordu ben oraya nasıl alınacağını düşünüyordum gerçekten çok  zor olucaktı  Aras abimin omzuna başımı koydum ve uykuya daldım sonra Aras abimin sesini duydum
Aras:Afra kalk hadi birşeyler  yiyicez
Ben:Tamam abi hemen kalktım dedim
Kalktım ve ceketimi giyip bir lokantada yemek yedik  sonra arabaya bindik ben bu sefer Araf abimin omzuna başımı koydum ve uykuya daldım Araf abimin
B

ana seslenmesiyle kalktım
Araf: Ne uyudun be uykucu ben gözlerimi atladığında gelmiştik kalktım ve arabadan indik eşyalarımızı Daireye  taşıdık  içeriye girdiğimde büyük bir salon yanında oturma odası ve arkada 3 oda vardı eşyalarımızın çoğu 1gun önce  gelmişti ben kendi odama doğru bavuluna gittim odamın bir balkonu vardı ne güzel eşyalarımı yerleştirdim ve biraz evi gezdim sonra anneme yemek için yardım ettim abilerim  ve babam televizyon  izliyordu biz masayı hazırladık ve ben abilerimi ve babamı cagirdim beraber yemek yedik ben anneme masayı toplayacağını söyledim annem gerçekten yorulmuştu ben müzik açtım ve masayı topladım  yarin okul vardı yarın alışverişe gidecektik ben izin isteyip odama gittim üzerime siyah pijamalarımı giydim yatağıma uzanıp biraz  ısınstagram da gezdim ve uyudum

Sabah annemin beni öpüp
Annem :güzel kızım kalk hadi kahvaltı edicez
Ben : tama. Annecim kalktım dedim elimi yüzümü yikayip siyah bir pantolon mavi bir tişört giydim masaya oturdum ve herkese günaydın dedim
Annem: Aras abime oğlum isterseniz biraz hava alın kardeslerinide al biraz gezin o arada afra yada alışveriş yaparsiniz
Aras: Tamam annem dedi
Beraber dışarıya çıktık bizim sokak biraz ıssız bir yere benziyordu ben iki abimin de koluna girip
Ben: istikamet nereye
Araf: Nereye
Ben: tabiki de Alışveriş merkezinde
Biz alışveriş merkezine girdik okul elbisemi almaya gittik okul elbisem

Annecim kalktım dedim elimi yüzümü yikayip siyah bir pantolon mavi bir tişört giydim masaya oturdum ve herkese günaydın dedim Ve kahvaltı yaptım  annem kahvaltıyı kendisinin toplayacağını söyledi  ben de tamam dedim Annem: Aras abime oğlum isters...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abilerim bana en büyük bedenini aldırdılar ama etek gi en büyük bedeni biraz diz üştüydü yinede aldılar sonra siyah bir çanta  kalpli bir kalemlik ve birçok şey aldık  bir cafeye girdik birşeyler yiyip çıktık sonra biraz gezip eve geldik annem babam yemeklerini yemiş televizyon izliyorlardı ben de yarın okulum olduğu içi erken uyumaya karar verdim ve alarm kurup uyudum