Bir yaz sabahı,ben yine internette bir şeyler araştırıyordum ve araştırdığım konu elbetteki Kore hakkındaydı .Kore'ye ne kadar düşkün olduğunu herkes bilir hatta okuldaki öğretmenlerim dahi bir Kore Manyağı olduğumu düşünüyorlar. Kore Fan sayfalarını geziyorum ki Kore hakkında daha fazla bilgi edinebileyim. Bazı fan sayfalarında bazı kızlar var çok sinir olduğum.Sürekli "Benim bir Koreli arkadaşı var.Sizin de arkadaşınız var mı? Benim arkadaşlarım bana bazı hediyeler gönderdi çok beğendim" falan diye yazan tiplerden bahsediyorum.Tabii ki herkes bu tip kızlarla karşılaşmıştır ve eminim ki çok sinir olmuştur. Aman neyse kızları boşvereyim de ben biraz daha araştırma yapayım korelilerin Facebook'taki sayfalarını bulup onları iyice araştırmalıyım. Kore'yi o kadar çok seviyorum ki ve o kadar çok oraya gitmek istiyorum ki bu sevgimi kimseye anlatamam.Keşke bir koreli sevgilim olsa dizilerdeki gibi yakışıklı olsa birbirimizi çok sevsek ne güzel olurdu. Ama beni bu tiple koreliler ne yapsın,o kadar güzel joreli kızlar varken bana mı bakacaklar. Hem de farklı ülkelerde yaşarken arada kilometre farkı bile var. Ne kadar imkansız bir aşk gibi gözükse de buna inanmayı o kadar içten istiyorum ki kelimeler boğazımda düğümleniyor,konuşamıyorum. İşte buldum Kore'nin ve korelilerin kullandığı bir Facebook hesabı.Bir sürü koreli var burada,korece yazılar görüyorum etrafta,bilmediğim bir dildeki yazı bana ne kadar da güzel gözüküyor. Yavaş yavaş inceleye inceleye bütün resimlere bakıyorum. Ne kadar Korece bilmesem de anlıyormuş gibi resimlere bakıyorum ya sinir oluyorum.Sanki Korece biliyorsun kızım neyine bakıyorsun yani ama dimi. Aman Allah'ım bu resimde Korece yazmıyor İngilizce yazıyor ama altında korecesi tabii ki de var korelilerin anlaması için.Koreliler çok küçük yaştan itibaren İngilizce öğrenmeye çok fazla meraklı oldukları halde İngilizce'yi çok iyi bilmiyorlar.Bu yüzden her İngilizce yazının altında Korece çevirisi oluyor. Ve resimde İngilizce olarak şu yazıyordu " Hangi ülkeden bir arkadaşımızın olmasını isterdiniz?" Korelilerin Amerika düşkünlüğünü bilmeyen yoktur herhalde. Resmen Amerika'ya tapıyorlar diyebilirim.O kadar çok seviyorlar ki bütün K-Pop şarkılarında İngilizce sözler oluyor. E bu kadar Amerika'yı seven bir topluluktan da yorumlarda sürekli "Amerikan,Amerikan, Amerikan"yazısını görmek oldukça doğal. Herkes de Amerikan arkadaş istiyor canım.Ee tabi Türk isteyecek değil ya Türk'ün neyini istesin ki! Ben bir sinirle yorumların hepsini tek tek incelerken bir de ne göreyim! Aman Allah'ım gözlerime inanamıyorum. Bunu yazan bir robot mu yoksa bir insan mı gerçekten? Bunu yazmış olamaz, inanmıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmeyen AŞK
Short StoryKore fanı üniversite öğrencisi olan bir genç kız ve tesadüfen karşılaştığı hayatının aşkı diye tanımladığı bir gencin başından geçen aksiyon dolu hayat hikayesi...