Posterdeki yaziyi okunca tabi hemen gitmeye karar verdim.
Ben de bu festivale gidip eglenmeliydim.
Dun olanlardan sonra buna ihtiyacim vardi.
Artik ne ablamin ne de kimsenin soyledikleriklerine kafayi takmayi dusunmuyorum.Ben yalnizca hayatimi yasayacagim.
Festivale gitmek icin elbise secmek benim icin cok zor oldu.Dolabimda yeni hicbir kiyafet yoktu.-ya da bana oyle geliyordu,kizlarin her zamanki hali iste-.
Hemen alışverişe ciktim.Alışveriş yaparken ne alacagima kolay karar veren biri degilimdir.
Bir suru mağaza gezdim.Gezdigim magazalardan birinde bir kiz ile karsilastim.Adi Ece idi.Ece ile biraz sohbet ettik.
-Merhaba.Ben Gizem.
-Merhaba.Ben de Ece.
-Memnun oldum.Ben alisverise ciktim.Ama çok kararsiz olduğum icin bir şey alamadim hala.
-Ne icin elbise bakiyorsun? Belki yardimci olabilirim.Modayi yakindan takip ediyorum.
-Gercekten çok iyi olur.Yarin Kore Festivali var.Ben de oraya gidecegim bu yuzden elbise alacagim.Fakat bir türlü karar veremiyorum.
-Sen de mi?
-Anlamadim.Sen de mi derken?
-Ben de yarin olan Kore Festivali'ne gitmek için kıyafet bakiyorum.
-Aaa öyle mi,ne guzel!
-Beraber gidelim mi?Hem birbirimize partner oluruz.
-Bana uyar.Beraber gidelim o zaman.
...
Festivale Ece ile birlikte gitmeye karar vermiştik.Yanımda arkadaşım da vardı.Bu çok güzel oldu.Yeni bir arkadaş,yeni bir ortam.Sevdim bunu.
Eve geldiğimde annem ve ablam beni bekliyordu.
Annem:
-Kizim bu odanin hali ne?
-Ne olmuş ki anne?
-Görmüyor musun şu odanın halini?
Nasıl bu kadar dağıtabildin burayı?
-Yarın festivale gideceğim. Bu yüzden elbise karar vermeye çalışıyordum.Bu kadar dağınık olduğunun farkına varmamışım.
-İyi bakalım.Ama bir daha odanı böyle görmeyeyim!
...
Sabah olmuştu.Artık festival zamanı gelmişti. Hazırlanıp Ece'nin yanına gittim.
-Ece ben çok heyecanlıyım.:)
-Ayy ben de çok heyecanlıyım.Umarım iyi geçer.
Festivale gittiğimizde bir sürü yakışıklı koreli çocuklar vardı.
Birden heyecanlanmaya başladım.Her tarafta koreli vardı.
Ben bir tane koreli görmek için neleri yapmazdim?Ama şimdiki duruma baksana.Her yerde koreli var.Seç seç beğen:))))
Ece ile beraber kendimize oturacak bir yer bulduk.Festival başlamıştı.
Çok eğlendik.Şarkılar,danslar,K-pop dizi tanıtımları vs. her şey çok güzeldi.
Festivalde her türlü etkinlik yapıldı. Buraya geldiğim için gerçekten çok mutluyum.İyi ki gelmişim.
-Ece ben biraz lavaboya gideceğim.
-Tamam Gizem,sen git ben buradayım.
Lavaboya giderken bir şeye dalmışım.Ve garip bir şekilde ne olduğunu anlamadım.-koreli çocukla çarpışmışım-
Ve kendimi birinin kolları arasında buldum.
Bu koreli bir çocuktu.O kadar sinirlendim ki çocuğun bu kadar yakışıklı olduğunun farkına varamadan çocuğu ittim.Noluyor yaa!!
-Sen bana çarptın farkında mısın?
-Ne ben mi çarptım?! Hem suçlu hem güçlüsün.Şuna bak hele!
-Keşke davranışlarımız da gözleriniz kadar güzel olsa küçük hanım.
Bir şey söyleyememiştim.Niye söylemedim ki!!!
(.......)
-Gizem nerede kaldın? Lavaboya gittin,geri gelemedin.Hayırdır bir sorun mu var?
-Ya hic sorma!Lavabodan çıkarken küstah bir çocuk-koreli- vardı.Hem suçlu hem güçlü.On saat onunla kavga ettim.Allahım ya aklıma geldikçe çıldıracakmış gibi oluyorum.
-Ayy yakışıklımıydı bari?:)
-Ne yakışıklısı yaa iğrençti.Ben bu kadar çirkin birini görmedim.
......
Festival bitmişti.Festivalin ertesi günü başka sürpriz bir etkinlik olacakmış.Bu yüzden ertesi gün yeniden gelecektik.
Ece ile vedalaştık ve eve geldiğim zaman kalbim değişik çarpıyordu. Yorgunluktandır,biraz dinlenince geçer,diye düşündüm.
Biraz yatağa uzanıp dinlendim.Ama uyuyamıyordum.Aklımda hep bugün gördüğüm küstah çocuk vardı.Niye onu düşünüyordum?
Her saniye aklımda o çocuk vardı.Neden bu kadar heyecanliydim?Yoksa.........
Bazen insanlar ne hissettiğini tarif edemez;bir söz arar,çünkü sözler her şeyi anlatır.Birçok anlam vardır içinde.Hissettiğiniz sözü bulmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmeyen AŞK
Short StoryKore fanı üniversite öğrencisi olan bir genç kız ve tesadüfen karşılaştığı hayatının aşkı diye tanımladığı bir gencin başından geçen aksiyon dolu hayat hikayesi...