Sabah kalktığımda evde bu kadar fazla kadın beklemiyordum açıkçası
Yataktan kalktım ve etrafa bakındım o sırada annem telefonunu kapattı ve yanıma geldi "Ah Star hemen yüzünü yıka daha Harry gelecek gelinlik ve mekan seçeceksiniz" güldüm "Ha ha ne kadar komik evleneceğim adamın adını daha şimdi öğrendim" göz devirdi "Dalga geçme ve hazırlan yoldadır"
Öncelikle güzel bir duş aldım ve saçlarımı kuruttum sonrasinda iç çamaşırlarımı giyip dolabımda kıyafet bakmaya başladım, siyah dar bir kot üstüne de bul uzun bir sweat giyip odadan çıktım, annem koltukta oturmuş kahve içiyordu tabi beni görünce yüzünü ekşitti "Bu ne böyle" kaşlarım istemsizce kalktı "Üstündekileri diyorum" ofladı ve elindeki kahveyi masaya bıraktı "Doğru düzgün bir şey giyemedin mi? Hayır anlamıyorum çocuk ta seni nasıl beğeniyorsa bu halinle... Git makyaj yap bari elbise falan giy" kaşlarımı çattım, o beni nereden görmüştü ki "O yani Harry beni tanıyor mu?" Annem kahkaha attı "Bazen çok salak olabiliyorsun Star zaten seninle evlenme fikrini ortaya atan da oydu" ne yani o beni tanıyor fakat ben onu tanımıyorum bu haksızlık... Ayrıca kim şirketinin avukatı ile anlaşma yapmak için oğlunu avukatın kızıyla evlendirirdi ki! Ya da kim babasının şirketi için biriyle evlenirdi! Annem çalan telefonunu açtı ve bir kaç şey mırıldandı sonrasında kapattı "Harry gelmiş dışarıda seni bekliyormuş" bu sefer oflama sırası bendeydi... ben daha çok gençtim ve planlarım arasında kariyer yapmak vardı evlenmek değil... ayrıca ben daha okuyordum?
Dışarı çıktım ve tamam kabul ediyorum biraz şaşırmış olabilirim çünkü kimse karşısında Ferrari California'ya yaslanmış böyle bir adam beklemezdi, hadi ama Harry bu değil bana şaka yapıyorsunuz değil mi?
Harry olduğunu düşündüğüm kisi gülümsedi ve elinde döndürdüğü anahtarı cebine koydu, yavaşca ona doğru yürdüm. Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu ona sarılmalı mıydım tokalaşmalı mı? Bence sarılma biraz fazla kaçabilir
Derken o belimde bir kol ve yanağımda da bir öpücük bulmuştum... Harry ilerledi ve kapıyı açtı bende teşekkur ettiğimi fısıldayarak arabaya bindim
"Şu an beni tanımamak sana garip hissettiriyor olabilir bunun için özür dilerim" ellerimle oynamayı bıraktım ve Harry'e döndüm "Bak Harry kusura bakma ama seninle evlenmeye niyetim yok" Söylediğim şeyler sanki Harry'nin hiç umrunda değilmiş gibiydi "Bak Star sana tavsiyem şu saçma kelimeleri boşuna söylememen ve tadımı kacırmaman, kötü bir gün olmasını istemiyorum" Pekala eğer ona kötü bir gün geçirtirirsem benden vaz geçer mi? "Neden benimle evlenmek istiyorsun?" Cevap gelmesini uzun süre bekledim fakat bilin bakalım kimin umrunda değilim?
"Önce mekan mı bakalım yoksa gelinlik mi?"
-29 Şubat 2020-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star ||styles||
Fanfiction"Buradan kaçmak istiyorsan öncelikle beni öldürmelisin Star"