Yoon-gi.
Sabah kalkıp üstümü giyindim valizimi aldım ve evden çıktım, jimin i evinden aldım. Okula geldiğimiz zaman millet gözünü bizden ayırmıyordu, karşımızda iki kisi durdu. Yüzüne bakmadan sol taraftan geçmeye çalıştım ama önüme geçti. Jimin in elinden tuttum ve ikisinin arasından havalıca gectim. Müdürün odasına geldiğimiz zaman son iki kisilik bos yer kaldığını öğrendik şanslıydık cantamı sırtıma geçirdim ve jimin ' in elini tutup dışarı cıktık. " umarım oda arkadaşlarımız iyi insanlardır. " deyip iç çekmistim, gülümseyip yürümeye başladım.
Odamızın numarası 380 İdi odaya girdim ve hickimse yok tu arkamdan jimin girdi ve ışıkları yaktı. " ferah kokuyor, güzel. " dedim yataklardan hangisi bizimdi anlamadım. Dolaplarda açıp baktım hangisi boş diye boş olanlara yerleştirdik kıyafetleri. Jimin ile baktık yataklara ayarladık iste birşeyler, benim yatağımda anlamadığım güzel bir koku vardı, bosverdim ve yattım. Derin bir uykuya daldım.
Jeon jungkook.
Taehyungla birlikte yemekhanede yemek yedik, sonra dışarı cıkıp basketbol oynamaya gittik. Oynadıktan sonra koşarak kaldığımız odaya gittik girdiğimiz zaman benim yatağımda biri uyuyordu. Ve diğer boş olan yatakdada biri oyun oynuyordu, cok gecmeden oyun oynayana sordum. " hey siz yeni misiniz ? " çok gecmeden cevap geldi saten " evet "
"adın nedir ?"
" Jimin "" benim yatağımda uyuyan arkadaşın adı nedir ? "
"Oh o yoon gi, uyandırılmayı sevmez ben diyeyim. Bu arada sizin adınız nedir ? "
Park jimin.
Deyip sıfatlarına bakmıştım, adı taehyung olan dikkatimi cekti. İlk taehyung olan banyoua girdi, jungkook olan ' da yoon gi ile ilgilenmeye basladı.
yani kendisinin yatağın dan çıkarmaya uğraştı, ㅋㅋ yoongi ona poposunu döndü. Jung kook dayanamayıp şaplak attı, yoongi sinirle kalktı ve arkasını hızlıca döndüğü için ranzadan düştü, neyse- ki jung kook tuttu. Jung kook direk yoon gi ' nin yatağına yatırdı yoon gi direk kalkıp vurmaya başladı, jung kook iki elinide tuttu yoon gi ' nin ama yoon gi ayağıyla vurmaya başladı. Jung kook yoongiyi geri geri götürdü ve taehyung un yatağına yatırdı, jung kook yoon gi nin bileklerini tutup sabitledi. Yoon gi nin ayağı jung kook un penisindeydi. O sırada üstünü giyinmiş taehyung banyodan çıktı.