Koşuyorduk sadece kosuyorduk en sonunda jung kook, elimi tutup daha hızlı koşmamı sağladı. Evet da ha hızlı hızlı evet! Sağa dön sola dön Ağh! Ayağım burkulmuştu, jungkook un üstüne düşmüştüm. v ve dudaklarım jungkook un d dudaklarına değmisti. kalplerimiz aşırı hızlı atıyordu az öncekinden, da ha hızlı atıyordu. Kalkmıştım üstünden elimi uzattım ve o da kalkmıştı bana "bileğin acıyor mu? " diğe sorduğu zaman hafifçe başımı, sağa sola sallamıştım ama tabikide acıyordu.
Bir kac dakika topallayarak yürüdüğüm icin jung kook beni kucağına alıp yürümeye başladı bir yarım saat yürüdükten sonra okula varmıştık. Bu yürüdüğü süreçte ben jung kook un koynunda uyuya kalmıştım... ah cok utanıyordum yüzüne bile bakamadım.
Ah ama size bir sır vereyim, kokusu mükemmel evet kokusunu çok sevdim ㅋㅋ uyandığımda jung kook un boynuna sıkıca sarıldım. " Iğhm " dedim jung kook un eli kalçamdaydı tabiki düşmemem içindi ama bu biraz şeyediyordu, Iğhm ...
" günaydın minik bebek " dedi baba bende " gegsin bebeg " dedim "ㅋㅋㅋㅋ " diye kıkırdadı " gügaydıgn " dedim boynuna da ha çok sokuldum. Okula giriş yaptığımızda ben uyuma numarası yaptım. millete, hesap vermek istemiyorum. Jung kook beni sıraya oturttu kayma numarası yaptım beni kucağına alsın diğe tabiki dihddudhd aldı ve sarıldım uyudumm...●●●
Yurt a gelince ben yine jung-kook un koyundaydım yürüyemiyordum, yatağa bıraktı.
Bir kac saat sonra-
Hepimiz || dördü || toplanmış bilgisayardan film açmış izliyorduk
Elektirikler birden kesildi ben "AAAAAAAAAAAAAAA" diğe çığlık attım birden jung kook bana sarıldı.
Susa kaldım titri yordum cok korkuyordum kulağıma " şşş ben burdayım seni her zaman koruyacağım güvendesin çünkü benimlesin seni daima koruyacağım..." gibisinden şeyler fısıldıyordu kafamı göğüsüne bastırıp şakağıma minik bir öpücük bıraktı ben bunun ike rahatlamış dediklerini dinlerken uyuya kalmıştım..~~~
Evet hiç beğenmedim cok kötü oldu :"<
Her neyse bir dahaki bölümde zaman atlayayım mı? Üç ya da dört yıl ya da bilmiyorum iste pf..
Neyse kendinize iyi bakın baybay