4. sayfa

35 4 4
                                    

Tanımlama küresin de yazan şeyler okuma yazma bilen herkesi şaşkına çevirmişti. Yazan şeyleri gören leon ise iyice kibirlenmiş muhafıza kibirle bakmaya başlamıştı. Muhafız Leon'un bakışlarını görmüş ama umursamamıştı ve tanımlama küresinin üzerinde yazanları okumayı bilmeyen köylülere okumaya başlamıştı.

Tanımlama küresinin ise üzerinde şunlar yazıyordu:

Adı: Leon Dark
Elementi ve yan elementi: aydınlık,yıldırım, ateş
Elementle uyumu: aydınlık: %60 yıldırım: %50 ateş: %30
Sınıfı: kutsal şövalye,büyücü
Irk: insan
Potansiyeli: yüksek
Ruh silahı: 3 başlı mızrak
Ruh hayvanı: kaplumbağa

Herkesin şaşırdığı şey Leon'un 3 tane elemente sahip olmasıyıdı 1 element sıradan bir şeydi yaklaşık 1.000(bin) de 1 görülürdü 2 element çok nadir olmamakla 10.000 (on bin) de bir görülürdü 3 element ise çok nadir değildi fakat genellikle asillerde görülürdü 3 element in gözükme ihtimali ise 100.000 (yüz bin) de 1 di böyle bir köyde Leon'un 3 elemente sahip olması neredeyse imkansız bir olaydı ama tanrı onu kutsamış ve 3 element vermişti.

Muhafız yazıları okuduktan sonra okumayı bilmeyenler de öğrenmiş ve şaşırmıştı. Bir süre sonra muhafız Leon'un tanımlama küresinin önünden çekilmesini ve diğer çocuklara yer vermesini söylemişti. Leon ise kibirli bir şekil de arkasını dönmüş ve evine doğru gitmeye başlamıştı Liuyu bile beklememişti. Liu ise Leon'a aldırmamış ve elini kesip kanını tanımlama küresine damlatmıştı. Tanımlama küresinin üzerinde çıkan şeyler ise herkesi hüsrana uğratmıştı Leon'un neredeyse kardeşi olan birinden böyle bir potansiyel beklemiyorlardı belli ki.

 Tanımlama küresinde şunlar yazıyordu

Adı: Liu Dark
Element ve yan element: yok
Sınıfı: savaşçı
Irk: insan
Potansiyeli: çöp
ruh silahı: yok
Ruh hayvanı: yok

Muhafız yazanları okumaya dahi tenezzül etmemiş ve kılıcını çekmişti.

Muhafız: çocuk biraz daha burada durursan başını gövdenden ayıracağım siktir git lan annenin kucağına! Sana ayırdığımız vakit bile boşa gidiyor!

Liu bunları duyunca korkuyla ayağa kalkmış ve koşmaya başlamıştı Liu koşarken muhafız tekrar konuşmaya başlamıştı

Muhafız: sıradaki gelsin hızlı olun

(2 saat sonra)

Sıradaki tüm çocuklar ellerini kesmiş ve kanlarını küreye akıtmıştı bazıları iyi sonuç vermiş bazıları ise kötü sonuç vermişti. Sona kalan çocuk tek çocuk ise Eternal'dı tüm aileler çocuğunu almış ve evlerine gitmişlerdi. Eternal'ı yalnız gören muhafız bir şey dememiş ve bıçağı uzatmıştı Eternal ise bir şey dememiş ve bıçağı alıp elini kesmiş ve kanını küreye damlatmış ve yazan şeyleri görünce iyice umutsuzlanmıştı.

Kürede şunlar yazıyordu


king of destruction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin