Eternal yere indikden sonra Emma griffine gitmesini söylemiş ve griffin Emmayı dinleyip ormana doğru uçmuştu. Emma Eternal'ın elinden tutup kapıdaki sıranın yanından yürümeye başlamış ve en öne gelip girerken tüm erkeklerin bakışları ona dönmüştü hayatlarında gördükleri en güzel kadındı Emma sarı saçları mavi gözleri pürüzsüz yüzü küçük bir burnu vardı kalçası ve göğsü ne çok büyük ne de çok küçüktü vücudu o kadar güzeldi ki Emmayı gören herkes onun tanrılar tarafından özene bezene yaratıldığını düşünmeden edemiyorlardı. Erkekler bunları düşünürken Emma Eternal ile içeri girmiş ve dümdüz ilerliyorlardı Eternal köyden geldiği için herşeyi Emmaya meraklı meraklı soruyordu. Emma Eternal'ın sorularını yanıtlarken Eternal ilerledikce herşeyin daha gösterişli ve daha büyük olduğunu farketmişti ama bunu Emmaya sormamaya karar vermişti çünkü belliydi her şey Emma ile Eternal bir süre yürüdükden sonra bir saraya gelmişlerdi.
Emma: Eternal burası benim evim bir kaç gün burada kalacaksın sonra imparatoru görmeye gitmeliyiz tamam mı?
Eternal başını sallamış ve Emma ile birlikde içeri girdikleri anda kapının yanlarında yaklaşık 12 tane bayan hizmetci ve kapının karşısın da 1 tane kahyanın olduğunu görmüştü
Emma: watson amca Eternal'a odasını göster ayrıca 1-2 saate yemek hazırlayın Eternal acıkmıştır.
Watson: emredersiniz efendim.
Emma: watson amca kaç kere söyledim sana bana efendim demene gerek yok beni sen büyüttün artık bana efendim deme lütfen.
Watson: kusura bakmayın efendim ben sizin kahyanızım size efendim demem gerek.
Emma: ah peki bir gün sana emma dedirtcem Watson amca.
Watson: genç efendi Eternal lütfen beni takip edin size odanızı gösteriyim.
Eternal bir şey dememiş ve watsonu takip etmeye başlamıştı bir kaç dakika sonra watson bir kapıyı açmıştı.
Watson: genç efendi bura sizin odanız.
Eternal içeri girmişti ve devasa bir odası olduğunu farketmişti. Odasında 10 tane daha kendisinden yatabileceği bir yatak olduğunu fark etmişti. Yatağın hemen karşısın da büyük bir dolap vardı dolabın yanında bir masa masanın üzerinde ise bir ayna kağıt ve bir adet tüy kalem vardı. Masanın yanında ise 3 raf kitap vardı. Kapının hemen karşısında ise başka bir kapı vardı Eternal o kapıyı açınca oranın tuvalet ve banyo olarak kullanıldığını farketmişti. Kapıyı geri kapamıştı o sırada ise Watson dışarı çıkmıştı Eternal daha ona teşekkür edememiş ama daha sonra edebileceğini düşünmüş ve dolaba gidip kapağını açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
king of destruction
FantasyHenüz bebekken yetim kalan ve dilenmek zorunda kalan bir gencin yükselişi ve başından geçen maceralarının anlatıldığı bir kitapdır. Henüz ilk çalışmam olduğu için hatalarımı anlatış şeklimi vs lütfen mazur görün.