BOLUM BİRAZ UZUN SURE SONRA GELMİS OLABİLİR ANCAK BEN 9 SİNİF OGRENCİYİM.DERS CALİSMAM GEREK VE ARTİK YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM ONA GORE HANGİ ARALİKLARLA YAZİCAGİMİ BELİRLİYCEM SİMDİLİK BU KADAR HİKAYEYE BASLAYABİLİRİZ
Tenefus zili calmisti kerem attigim tokatin hesabini sormaya geliyodu korkmuyorum desem yalandi ama attigim tokatta haksiz degildim bu sefer yaninda bir cocuk daha vardi ve bana kerem soyle dedi
- sen kim oluyosun da bana tokat atiyosun
+asil sen kim oluyosunda bole ortaliga bi dedikodu yayiyosun dedim fakat beni anladigini sanmadim cunku kerem bu durumdan mutluydu ve bana pis pis siritarak gitti bu gulusun altinda sinsice birsey yattigini biliyordum ama cozemiyordum neyseki kerem gitmisti ben de bu sirada okulu dolasiyodum aniden birine carptim ve pardon dedim o da bisey olmaz dedi sey bu arada ben baris dedi bende zeynep diye kendimi tanittim cocuk cok yakisikliydi neyse kitaplarimi topladim ve sinifima gittim megersem baris bizim siniftaki bir cocukmus ama ben bunu farketmemistim ders zili calmisti hocamiz gelmisti ama ben ders dinlemiyordum bu sirada keremin bakislari pis pis gulusleri benim uzerimde oldugunu hissediyordym neyseki zil calmisti arkadasim olmadigi icin her zamanki gibi bahceye gidip bir yere oturdum yanima melis geldi ve yine keremden uzak durmami soyledi ama bu sefer tehdit ederek dedi ben ise o sevgiline soyle asil o benden uzak dursun diye kavga ederken 2 kiz geldi ve melisi ordan alip goturduler sinirliydim bu okulda herkez benle ugrasiyordu bu sirada kerem yanima gelip nouldu boyle bos bos oturuyosun kimse senle arkadas olmak istemiyormu diye gulerek yanimdan gitti daha cok sinirlenmistim tam kalkip agzinin payini vercektim ki yanima bi kiz oturdu ve sakin ol dedi hii ben bu arada yagmur ya sen dedi ben yuzune bakmayarak zeynep dedim. Yagmyr dediki.kerem den uzak dur o hic iyi biri degil sana yapacaklarini aklindan bile geciremessin dedi bende yapacagi varsa gorecegide var dedim baya yagmurla kerem hakkinda konusmustuk en cokta keremin bu okulun sahibi oldugunu ve herseyi yapabilecegi anlamina gelmedigini konustukk bu sirada zil caldi yukari ciktik bu arada cok iyi arkadas olmustuk.HİKAYEYİ SUREKLİ GELMESİNİ İSTİYOSANİZ MESAJ ATİN ONA GORE HANGİ SİKLİTA ATİCAGİMİ BELİRLİYCEM PNA GORE YA 2-3 GUN İCİNDE YADA 4-5 GUN İCİNDE YAZİP YAZMİYACAGİMİ YORUMLARA YAZARİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gunesi beklerken (zeyker)
ChickLitgunesi beklerken eglenceli bir kitap olucak icindeki ask kerem ve zeynep olucak