Artik onla ugrasmaya baslamistim onun dediklerinin tam tersini yapiyodum ama bir gun beni zorla bir yere goturduler okulun spor salonuna goturmuslerdi orda kerem duruyordu ve beni keremin yanina goturduler kerem herkesi spor salonuna toplamis ve ondan ozur dilememi bekliyordu ama ben hayatta keremden ozur dilemedim kerem dediki eger benden ozur dilemessen seni bu okuldan gonderiririm dedi bende elinden geleni ardina koyma dedim ve ordan ayrildim daha okulda hic arkadasim olmamisti bahcede tek basima elma yiyordum yanima melis oturdu ve benle arkadas olmak istedi bende yani kabul ettim melis dediki bugun beraber bir magazaya gidelimmi kafamizi dagitiriz hem ne dersin ben ilk basta yok desemde beni ikna etmeyi basarmisti o gun okuldan ciktiktan sonra ilk basta karnimizi doyurmak icin bir cafe gibi bir yere girdik ondan alisverisimizi yaptik ve eve gitmek icin ayrilmistik eve giderken yolda birileri bana laf atmaya baslamisti bende onlara cevap veriyodum sonra yaklasip beni tutmayi baslayinca bi cocuk gelip beni kurtardi ve o cocuklari dovmustu bana dondugunde iyimisin dediginde kerem oldugunu anladim ve onun burda isinin ne oldugunu sordum hic oyle bir yere gidiyorum burdan gectim ve seni gorunce hemen inip seni kurtardim iste neyse hadi bin arabama seni eve birakiyimi dedi ama ben o kermin arabasina binmem dedim ve binmedim ama kolumdan tutup beni zorla bindirdi arabaya bindigimizde tesekkur ettim ama bu sana olan gicikligimi gecirmez dedim keremde bende seni cok sevmiyorum dedi sadece gorevimi yaptim artik eve gelmistik arabadan indim o da ben iceriye girinceye kadar bekledi ve gitti sabah okula gittigimde herkezin agzinda bi dedikodu vardi dedikodu ben keremin evinde kalmisim hemen bu dedikoduyu yayan keremi bulup bunun hesabini soracaktim keremi buldum kerem bu nedemek dedim kerem ne neymis bemle yatigin yalanmi deyip guldu bu lafin uzerine sinirlendim ve kereme bir tokat attim kerem sen kimsinki bana tokat atiyosun dedi bende sen bu dedikoduyu yaymadan once dusuncektim dedim ve sirama oturdum kerem cok sinirliydi ders baslamisti kerem bana durmadan bakiyordu ben ise attigim tokat icin keremden korkmuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gunesi beklerken (zeyker)
ChickLitgunesi beklerken eglenceli bir kitap olucak icindeki ask kerem ve zeynep olucak