- [Y/N]! Milyen volt az első napod? - szólt bele az ikre a telefonba, mikor végre hazaért, és rávette magát, hogy visszahívja az őt egész nap hívogató Toorut.
- Bakaru. Ha még egyszer egész éjjel fent tartasz esküszöm felszállok a legelső vonatra és hazamegyek megverni téged! - üvöltött a készülékbe - Elnézést! - tartotta el a készüléket a fülétől, hogy ismét elkiáltsa magát, amikor a szomszéd átkopogott hozzá. Na igen. Kissé vékonyak a falak ezekben a bárházakban.
- Menjetek el hazulról ha veszekedtek, huligánok! - kiabáltak neki vissza - reggel meg nem kell a földhöz vágni a fél étkészletet!
- Mit csináltál, [Y/N]? - kérdezte aggódva a bátya.
- Behallatszot minden? - nevetett fel kínosan - hála neked zombi módban reggel leestem a konyhapultról, és összetörtem egy tányért, ja meg a fejemre esett egy tojás - A vonal másik végén levő felnevetett - hé, ez nem vicces! - bosszankodott.
- Mit kerestél a konyhapulton?
- Valaki nagy okosan felrakta a sót a legfelső polcra, amikor múltkor elkísért pakolni.
- Gomen. Nem gondoltam, hogy olyan kicsi vagy, hogy nem éred fel.
- 170 centi vagyok, a francba is! - emelte fel újra a hangját - a legfelső polcot még te sem érnéd fel, égimeszelő.
- Pedig de. Nem kellett szék, hogy felrakjam - nevette ki fölényesen.
- Rohadj meg a 184 centiddel.
- Na de [Y/N]! Lány létedre ne beszélj ilyen csúnyán. Mégis mennyi időt töltöttél Iwa-channal a tudtom nélkül?
- Pont annyit, hogy eltanuljak tőle mindenfélét, Shittykawa - utánozta az említett srácot.
- Neee. Nee-chant megszállta Iwa-chan szelleme! - pánikolt Tooru.
Hirtelen egy pillanatra megszakadt a vonal, és olyan hangokat hallott, mintha "valakit" tarkón vágtak volna, majd az emlegetett szólt a készülékbe.
- Yo [T/N]. Bocs, de Trashykawa jelenleg nincs olyan állapotban, hogy értelmesen folytathassa a beszélgetést.
- Megértem - nevetett fel. Ha most visszakerülne a testvéréhez a telefon, valószínűleg csak a nyavalygását hallgathatná, hogy Iwa-chan milyen kegyetlen vele. - Milyenek az újoncok a klubban? Meg úgy általában van valami gyökeres változás attól, hogy elmentem? - kérdezte. Az ilyenekről jobb Iwaizumit kérdezni.
- Jók. Emlékszel még alsó közép utolsó évéből Kunimire és Kindaichire? A srácok felszabadultabbak, hogy nincs ki, aki fegyelmezze őket, a lányokhoz meg jött egy új feladó, aki Yoshida-san szerint lehet van olyan tehetséges, mint te voltál elsőévesen.
- Akira-kun és Répafej? Uhum, emlékszem. Tobio-chan nem oda ment?
- Nem. Szerencsére - egy pillanatra csend állt be köztük. Tobionak az utóbbi egy évben elég negatív hírneve lett annak ellenére, hogy milyen aranyos srác volt elsőévesen - Neked milyen volt az első napod?
- Összevont edzésünk volt a fiú csapattal, szereztem egy barátnőt, és továbbra is vonzom a zajos és problémás alakokat - sóhajtott - éjjel meg egy percet sem aludtam, de szerintem ezt sejtetted.
- Azt az idiótát reggel vagy 50-szer nyitották fejbe, mire az edző kiállította, hogy ha még egyszer éjszakázik, és ilyen állapotban jelenik meg, egy hétig kitiltja a tornateremből.
[Y/N] nem bírta megállni nevetés nélkül. Sejtette, hogy ez lesz.
- Megérdemelné. Na mindenesetre mennem kell. Okaa-san küldött üzenetet, hogy foglalt vagyok, és nem ér el, úgyhogy...
YOU ARE READING
The Twins Game (Haikyuu)
Fanfiction"Éljen az elkövetkezendő zavaró tényezők nélküli nyugodt középisolás élet" Gondolta [Y/N], amikor felszállt a vonatra, hogy otthagyja Miyagit és az idegesítő ikerbátyát. De ekkor még nem is sejtette, hogy az új iskolájában még annyira sem fog teljes...