3.

318 34 9
                                    

Ameddig az ikrek elvoltak egymással, [Y/N] Shinsuke-kunhoz fordult.

- Ha nem probléma, valamiben tudnál majd segíteni? - kérdezte halkan.

- Miről lenne szó?

- Hétvégén a bevásárlónegyedbe megyek - nevetett fel kínosan.

A srác először kérdőn nézett rá, majd úgy tűnt leesett neki, mire is akar kilyukadni. 

Ha [Y/N]  beszabadul egy olyan helyre, az első dolga lesz eltévedni. A tömeg és a térképek teljesen összezavarták. Legtöbbször a neki kellő boltot sem találta meg, ha egyedül kényszerült kirándulni egyet.

- Oké. Úgy is Baa-sannak is szüksége van valamire, és nem akarom, hogy ő menjen - bólintott.

- Nagyon köszönöm - hajolt meg a lány.

Időközben bemondták a megálló nevét, ahol le kellett szállniuk. Az út során sajnos elsodródtak a busz közepe felé, így pedig esélyük sem volt, hogy  dulakodás nélkül leszálljanak.

- Úgy tűnik, ez nagyon nem az én reggelem - jelentette ki [Y/N], amikor végre már kinn voltak a friss levegőn.

-Jah. Az enyém sem - nézett szomorúan az immáron üres zacskójára Osamu. Úgy tűnt, végül a testvére még is csak szerzett tőle onigirit - éhes vagyok, és így nem lesznek 100 százalékosak az ütéseim.

- Akkor edd meg az ebédre hozott kajád is.

- Akkor a délutáni edzésen nem lesz erőm.

[Y/N] csöndben sétált mellettük a gondolataiba meredve. Mégis hogy került ebbe a helyzetbe? És miért érzi magát jól a társaságukban? Valahogy napról napra úgy érezte, mégsem olyan rossz dolog, hogy velük barátkozik. A napjait egyértelműen feldobták.

Osamu Szemszög

[Y/N]-től csak az öltözőnél váltak el. Mivel nem akarta, hogy valaki lenyúlja a cuccát, gyorsan elrohant elkérni a női klubszoba kulcsát, hogy lepakolhasson, meg átvehesse a röpicipőjét. Ezt a cselekedetét eleinte nem értette, de aztán eszébe jutott, hogy mintha Kitával beszéltek volna valami olyasmiről, hogy ha van kedve hozzá, és az edző megengedi, beállhat.

Annyira elmerült a gondolataiban, hogy észre se vette, hogy Suna már harmadszor szólt neki.

- Oi Osamu - vágta hátba Suna.

- Mi az?

- Jösz karaokézni? Vagy van már programod délutánra.

- Jah. Mér'? Kéne lennie? - húzta föl a szemöldökét, de választ nem kapott.

Volt tippje, mire gondolt. Jelenleg a bátyján kívül még Suna tudott róla, hogy bejön neki a lány, sőt konkrétan ő javasolta, hogy lépjen, és írjon rá, hogy van-e kedve valami programhoz valamikor.

Mivel már alapból edzőruhában jött be, a cipőjén kívül nem kellett semmit átcserélnie. Atsumu oldalán lépett ki az öltözőből, és vonultak át a tornaterembe, hogy ott bevárják a többieket és Kurosu edzőt.

Nagyjából tíz percet kellett várniuk a többiekre. Mivel az volt a szabály, hogy akik először elkészülnek, azok készítik elő a termet, és akkor nem kell itt maradniuk takarítani, így ez idő alatt felállították a hálót.

- Samu fordítva! - kiabált neki oda Atsumu, és megpróbálta odalökni neki a csavart, amivel le kellett volna rögzíteniük az állványt. Természetesen még a táv feléig sem sikerült ellöknie.

- Nem! Jól van. Te vagy a béna.

- Nem vagyok. Az a csavar nem megy bele a lyukba.

- Mert nem egyenesen csavarod, idióta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Twins Game (Haikyuu)Where stories live. Discover now