1

25 0 0
                                    

Altın üçlünün hogwartstaki 6. Yılıydı hogwarts expesse binmislerdi fakat hermione onlara kızgındı. Tüm yaz ona bir kere bile mektup yazmamışlardı. Hermione onlara bir kaç kez yazmıştı ama cevap dahi alamamıştı.bu kez kararlıydı uzun süre konuşmayacaktı ikisiyle de. Farklı bir kompartımanda tek başına oturuyordu. Kapının açılma sesi ile kendine geldi genç kız kapıya baktıgında karşısında ilk yıldan beri düşmanları olan ve ona sık sık bulanık demeyi ihmal etmeyen draco malfoyu gördü. Malfoy ona bakıp "granger bos yer yok izninle buraya oturabilir miyim?" dedi soğuk bir sesle "tabi" dedi hermione hayretle kendini beğenmiş malfoy ondan izin mi almıştı buna çok şaşırdı açıkçası. Draco oturmuştu bile sohbet açmaya çalışan bir edayla "neden yalnız oturuyorsun granger?" dedi. "Arkadaşlar arası küçük bir kavga" dedi sadece konuyu kapatmaya calisiyordu bu çok belliydi. Malfoy ona yaklaştı ve hermione nin odaklanmaya çalıştığı kitabını elinden kaptı hızla. "Ne okuyorsun bakalım" dedi en sinir bozucu sırıtmasıyla. Hermione o sırada ne kadar tatlı olduğunu fark etti draco'nun eğer düşman olamsalardi ondan hoşlanan kızlardan olabilirdi. Ama dusmanlardi! Hermione gerçeğe döndü ve kitabini göstererek "alabilir miyim Malfoy " dedi. Draco "hadi ama granger okul kitaplarına okuldan önce çalışıyor musun gerçekten" dedi ama bunu dalga geçmek için söylememişti.şaşırmış ve biraz hayran kalmıştı. Hermione bu duruma güldü ama bu pek uzun sürmedi. Draco birden onun güzel olduğunu düşündü ama vazgeçti o bir bulanıktı. Ama bu onun elinde değildi draco garip düşünceler içerisindeydi. Hermione'nin "Malfoy iyi misin?" sorusuyla kendine geldi. "10 dakikadir sana sesleniyorum duymuyor musun?" dedi. Draco iyiyim, dalmışım biraz dedi ve kitabı hermione'ye uzattı. Hermione kitabı aldı ve çantasına koydu. Draco söze başladı "granger bak, iyi bir geçmişimiz yok ama ben eski draco değilim artık sadece seninle yani sizinle harryle, Ronaldla arkadaş olmak istiyorum." hermione  "sen bana bulanık dedin Malfoy" dedi. "Pişmanım granger" diyebildi draco sadece pişmanım.
Tebessüm etti hermione "o halde bana artık hermione diyebilirsin draco" dedi. Draco'nun hoşuna gitmişti ona draco demesi o da karşılık vermek için "pekala hermione o halde arkadaşız" başıyla onayladı hermione onunda hoşuna gitmişti bu.

Nihayet hogwartsa varmıslardı. Dışardan harry ve ronun merkla hermioneyi gözleriyle aradıkları aşikardı. Hermione onların yanından geçerken rona omuz attı. 1. Sınıf aklına geldi ronun ve tebessüm etti. Draco da hermionenin arkasından yanlarından gecti. Ama bakısında bir şey vardı. Dostça bir eda vardı. Harry ron'a döndü ve ikili bibirine bakıp "bu yıl draco da bir şeyler var" dedi aynı anda sonra neyse diyip ortak salona doğru ilerlemeye başladılar. Yemek masasına oturduklarinda hermione onu izleyen bir çift göz hissetti. Önce Gryffindor masasına baktı onu izleyen biri yoktu. Sonra rawenclaw , sonra huffleluff sonra çok küçük bir ihtimal vererek slytherin masasına baktı ve bakmasıyla onu izleyen mavi-gri gözlerle karşılaştı. Merlinin sakalı! Dracoydu o zaten trende yaptığının şokunu atlatamamıstı.ginny meraklı gözlerle şok geçiren hermioneyi konuşturmaya çalışıyordu.

Eveeet  bu ilk kitabımın ilk bölümüü umarım beğenirsinizz

Zıt Kutuplar /dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin