ueid à eigiffe

33 2 0
                                    

The Scientists read about it for years. And they were ready for it. Sensory Deprivation of every kind was ready. The Machine was Finished. And The Old Man strapped in gave the signal. All Feeling was corrupted, his tongue Spasmed before Shedding all Taste Buds. His Eyes turned a Milky White. His eardrums bled, but he experienced no pain. His nostrils were clogged, but he breathed. And Nerves ends where shattered.

They were trying to bridge the pathway to the other worldly place, perhaps heaven, or maybe something else?

The Scientists Monitored the Old man for a few days before the Incident and his demise. Here is a curation of some of my Favorite Quotes:

"C'est le purgatoire ou le ciel est assez terne." - This was 3 hours into the Experiment. He spoke only the King's Fine english before, but now he was speaking French to the best of an Englishmen's abilities. Or perhaps he was American. The data is inconclusive.

"マーサ?あなたなの?ハロルド、私です。ここで幸せですか?" - 7 Hours in, the Man began speaking of his Dead Wife. He was clearly delusional - or? The Scientists received an email 20 years later about this, which we will discuss later.

"Hadd maradjak. Пожалуйста, позволь мне остаться здесь, Марта." - Again discussing his Dead Wife, the Message is chilling. He seems to be 'leaving' wherever he is, and he seems to like where he is, based on further screaming.

"Så så jeg, da Lammet brød en af ​​de syv sæler, og jeg hørte en af ​​de fire levende væsener sige som med en tordenstemme: "Kom." Jeg så, og se, en hvid hest, og han, der sad på den, havde en bue; og han fik en krone, og han gik ud og erobrede og erobrede. Da Han knækkede det andet segl, hørte jeg den anden levende væsen siger: "Kom." Og en anden, en rød hest, gik ud; og til ham, der sad på det, blev det givet at tage fred fra jorden, og at mennesker ville dræbe hinanden; og et stort sværd blev givet ham. Da Han knækkede det tredje segl, hørte jeg den tredje levende væsen siger: "Kom." Jeg så, og se, en sort hest; og han, der sad på det, havde et par vægte i hånden. Og jeg hørte noget som en stemme i midten af ​​de fire levende væsener, der sagde: "En liter hvede til en denarius og tre liter byg til en denarius; men skader ikke olien og vinen. Da Lammet brød det fjerde segl, hørte jeg stemmen fra den fjerde levende væsen siger: "Kom." Jeg så, og se, en asken hest; og han, der sad på det, havde navnet Døden; og Hades fulgte med ham. Myndighed blev givet dem over en fjerdedel af jorden til at dræbe med sværd og med hungersnød og med pest og af jordens vilde dyr." - Revelations 6:1-8. A Chillingly accurate English Version translated into Norwiegen, spoken aloud by a still deaf man. Scientists noted he spoke this in an almost robotic accent.

Then we move on to the Final Message. One which became famous somewhat notable from this experiment:

"I have seen God, and for all purposes, he almighty has abandoned everyone alive now. Dirty Heathens. God be with ye, I hope."

Nirgahc Ed EigiffeWhere stories live. Discover now