Myšlienka

18 1 0
                                    

V DNEŠNEJ DOBE SA NÁJDE VEĽA CHALANOV ČO NIČIA DIEVČATÁM CITY. HRAJÚ SA S NIMI A NIE JEDNEJ ALE ŠTYROM DIEVČATÁM NARAZ. Ja beriem fuckboyou aj cez chat, že píše viacero dievčatám, že sa im páči, že chce toto a tamto. Najhorší sú Chalani čo píšu dievčatám napr týždeň, VYJADRUJÚ FALOŠNÉ CITY. DIEVČATÁ TO POCHOPIA AKO ANO to je chalan ktorého som vždy chcela. Ten chalan vám prvé dní píše, akoby pre vás zrobil všetko. Kúpi rúže a ostatné veci...Niektoré dievčatá na to SKOČIA A PO KRATŠEJ DOBE CHCE PO NEJ FOTKY (NUDES) CHCE ICH ČASTEJŠIE....
Potom pokračujú videa a pomaly ten chalan posiela tie fotky /videa kamošom a tak.. To sú tí najhorší..
Ktorý to zneužiju. DOBRE NIEKTO SI POVIE ŽE JE TO CHYBA DIEVČATA. Z jednej strany áno. Je to chyba dievčata ale na druhú stranu je to hnusné od toho chalana že to rozosiela...ASPOŇ KEBY SI TO NECHAL PRE SEBA.. JE HNUSNE AKO VEĽA CHALANOV SI HRÁ S CITMI DIEVCATA, ČO SA DOŇHO ZAMILOVALA, PÍŠE AKO JE DO NEJ Zamilovaný a tak... A na druhý deň sa ťahá s inými. TAKÝTO CHALANI BY SI MALI DAŤ HLAVU DO PORIADKU. ČO BUDÚ ROBIŤ ZA PÁR ROKOV. KEĎ SI BUDÚ CHCIEŤ BUDOVAŤ RODINU.... Žiadne dievča ich nebude chcieť lebo zlomil srdce toľko dievčatám a nie je určite, Pekné sa pozerať na kamarátku, ktorá plače kvôli nemu len preto lebo sa s ňou chalanko hral.

Citáty, myšlienky, slohovky a básničky Where stories live. Discover now