Lidičky dneska to bude alespoň 13+ protože se tu budou Objevovat nějaké scény, které by nemuseli být pro mladší generace...samozřejmě nemám nic proti tomu že vás to třeba zajímá...ale prostě jen to říkám:)Jedna nepromyšlená nevinná pusa se proměnila ve vášnivé líbání. Justin mě odnesl do mého pokoje a tam mě opatrně položil na postel. Hned po chvilce si lehl nade mě a znova přilepil své rty k těm mým. Své dlaně jsem položila na jeho rozpálené tváře a rychle přetočila pod sebe.
Sedla jsem si na něj obkročmo a začala jsem se s ním znovu líbat. Justin se po chvíli začal sápat po lemu mého tílka. Já jsem tedy proto tílko hnedka sundala a už jsem nahoře měla jenom podprsenku. Justinovi se asi nelíbilo že jsem nahoře tak mě znova protočil dolu a sám si sundal tričko. Já tak měla výhled na jeho krásnou vypracovanou hruď.
Justin mě začal něžně líbat na krku a já slastí zasténala. "Steph chci tě." Zašeptal Justin mezi polibky. "Hrozně moc tě chci..." řekl po chvilce a svými polibky se pomalinku posouval až k mým prsům. Sáhl po rozepínání podprsenky a já se jenom nadzvedla aby mu to šlo trochu lépe.
Ani jsem moc dobře nevěděla co to dělám. Ta touha byla asi už moc rychlá a já už nevěděla kam dál. Justina chci stejně jako on mě jak říká. Ale zároveň se bojím že to není dobře. Že není dobře aby to takhle dopadlo...
Když mě Justin podprsenku úplně sundal tak jsem se snažila nějak zakrýt jenže Justin mě chytl za zápěstí a přitlačil mi ho nad hlavu. "Přede mnou se stydět nemusíš...si krásná." Hned co to dořekl mě začal líbat na břiše a po celém hrudníku. Byl to nepopsatelný pocit. Člověk to musí zažít aby opravdu věděl jaké to je.
Serval ze mě kraťasy a rovnou na to i kalhotky. Justin pak vstal a sám ze sebe sundal kalhoty. Boxerky si ještě nechal. Bylo mi strašně trapně ale to je asi každé holce. Bylo to takové i u dalších holek které Justin měl?... ne nemysli na to. Nekaž si tu jednu z nejkrásnějších chvilek svého života..
Jen tak nade mnou ležel a líbal mě. Po chvíli jsem ucítila jednu jeho ruku na svém citlivém místě. Jeden jeho prst do mě vnikl a začal se jemně pohybovat. Zasténala jsem mu na rtech a on mě hned na to políbil. "Jsi ze mě hned vlhká.." Řekl Justin a škodolibě se usmál. Já jen celá zčervenala a chytla se jeho ramen.
Prst ze mě vyndal a šáhl na lem svých boxerek. "Steph nejdřív potřebuju vědět jestli ti tak vážně chceš." Měl na sobě tak vážný obličej až jsem myslela že nade mnou stojí jiný kluk a ne Justin. "Jo chci...ale přestaň se na mě dívat takhle jinak si to rozmyslím." Řekla jsem se úsměvem a přitáhla si ho k sobě.
Sesunul si dolu boxerky a já se podívala na jeho tělo. Když jsem sjely očima níže, hlasitě jsem polka.. jestli tohle se do mě vejde tak to se ze mě oficiálně stane černá díra...
Justin se jen usmál a chytl mě za ruku. "Fajn...ehm teď roztáhni co nejvíce nohy od sebe a zkus to vydržet.. ze začátku ucitíš silný tlak v podbřišku..kdyby to bolelo moc řekni mi a já zastavím." Řekl a já se Zhluboka nadechla a udělala to co mi přikázal.
Po chvíli jsem opravdu ucítila to co Justin říkal..silný tlak v podbříšku. Bylo to těžko snesitelný. Teda alespoň pro mě. Justin často zastavoval a ptal se mě jestli jsem v pohodě a pokaždé jsem mu řekla ať pokračuje. Do očí se mi hnaly slzy jenže Justin tu bolest tlumil polibky po celém těle.
***
"Steph já už budu." Řekl Justin a o trošku zrychlil tempo. Ale pořád to bylo pomalé. V těle jsem cítila pocit jako kdyby za chvíli měla proběhnout exploze. Po pár vteřinách se tak taky stalo. Byl to ten nejkrásnější pocit ze všech. "Justine ty máš kondom?" Zeptala jsem se vyděšeně. Nechci být hned těhotná."Neboj se. Vyndám ho včas." Řekl a políbil mě na krk.
Jak řekl tak udělal...zvedl se a odešel do koupelny. Já jsem jen zůstala ležet na posteli a snažila se rozdýchat ten nezapomenutelný zážitek. I kdybych možná měla...tohle si vyčítat nebudu. Chtěla jsem to tak.
Po chvíli přišel Justin a oblékl si boxerky. Podíval se na mě a usmál se. Já se zvedla a oblékla si spodní prádlo a hned jsem se znovu vrátila do postele. Do pár vteřin přišel i Justin a objal mě kolem pasu.
"Děkuji ti Steph Hudsonová..děkuju ti za tebe." Pošeptal mi Justin do ucha a mě naskočila z jeho teplého dechu na mé studené pokožce husí kůže. "Já Děkuju Justine Biebre." Opáčila jsem a pohladila ho jemně po tváři. On mě na oplátku jemně políbil na rty a Přikryl nás dekou.
Já už jsem jen po chvíli v jeho bezpečném objetí usla...
Steph
Ráno jsem se vzbudila o trochu dříve jak Justin. Proto jsem se rozhodla že vylezu z postele a půjdu do koupelny vykonat svou ranní hygienu. Hned co jsem se ale pokusila zvednout, do mých nohou se přenesla křeč. Okamžitě jsem upadla a hned na to jsem se podívala na Justina jestli se náhodou nevzbudil. Ale spal takže to bylo dobrý.
Pokusila jsem se znova zvednout ze země a tentokrat se snažila i nějak udržet rovnováhu. Nohy mě stále boleli ale už to byli trochu lepší. Došla jsem do koupelny a rozhodla se ze si dám ještě sprchu.
___
Když jsem byla osprchovaná a umytá bylo mi mnohem lépe. Oblékla jsem se do domácího oblečení a šla dolů připravit něco k jídlu. I Justinovi.
Po několika minutách rozmyšlení jsem se rozhodla pro lívance a začala dělat těsto. Vyndala jsem si všechny potřebné ingredience a začala je míchat dohromady než mi vznikla konzistence kterou potřebuji.
Rozpálila jsem pánev a začala na ni dávat po malých částech těsto. Najednou jsem ale kolem svého pasu ucítila něčí ruce. Byl to Justin...
Lidičky potřebuju přesně u téhle části vědět jaké to bylo.. já se za boha modlím že jsem to s tím moc nepřehnala...
Potřebuji přesně vědět jestli by tyhle scény mohli být častěji, nebo jestli je naopak chcete pro vždy vynechat...chci aby vás ti bavilo číst... a ne aby jste si u jedné části řekli třeba:
To je strašný...jak ti tak mohla znova psát?
Tohle číst nebudu...je ti na mě moc.
A takový typy...Potřebuji se prostě jen zeptat jestli se vám to líbilo i přes to že celá kapitola byla jenom o romantických zážitků Steph..😂
Jo a ta absolutně skvělá část bude buď ve středu nebo ve čtvrtek..ještě uvidím. Každopádně moc dekuju za podporu <3
ČTEŠ
HIM [JBFF]
Romance⚠️: můj první příběh, docela dlouhá doba od psaní!! Berte na to ohledy, až narazíte na nesrozumitelnou kapitolu a plno chyb :Dd "Proč se tak chováš?" zeptala jsem se ho a těžce lapala po dechu. Bylo na něm vidět zamyšlení ale hned poté položil svou...